ممکن است شاهد بزرگ‌ترین مهاجرت دیجیتال در تاریخ بشر باشیم

ممکن است شاهد بزرگ‌ترین مهاجرت دیجیتال در تاریخ بشر باشیمکاشان فردا – ممکن است شاهد بزرگ‌ترین مهاجرت دیجیتال در تاریخ بشر باشیم.

مدیر عامل پیام‌رسان تلگرام در یک پست تلگرامی، از آنچه او «هجوم گسترده کاربران جدید به تلگرام» می‌خواند خبر داد.

پاول دورف در این پست تلگرامی نوشت: «از آخرین پست من، هجوم گسترده کاربران جدید به تلگرام در حال حاضر تسریع شده است. ممکن است شاهد بزرگ‌ترین مهاجرت دیجیتال در تاریخ بشر باشیم.»

وی با خوشحالی خبر داد که رئیس جمهور برزیل و رئیس جمهور ترکیه کانال‌های خود را در این شبکه اجتماعی جهانی راه‌اندازی کرده و به تعدادی از روئسای جمهور دیگر که قبلا به این شبکه پیوسته بودند، پیوستند.

بیشتر بخوانیم:
+ هجوم کاربران واتس‌اپ به سیگنال و تلگرام

دورف اعلا کرد: «ما افتخار می‌کنیم که رهبران سیاسی و همچنین سازمان‌های عمومی متعددی برای مبارزه با اطلاعات نادرست و گسترش آگاهی در مورد موضوعات مهم در جوامع خود به تلگرام اعتماد می‌کنند.»

وی مدعی شد: «برخلاف سایر شبکه‌ها، تلگرام از الگوریتم‌های غیر‌شفاف برای تصمیم‌گیری در مورد محتوایی که کاربران در این شبکه به اشتراک گذاشته‌اند استفاده نمی‌کند.»

این حرف مدیر پیام‌رسان تلگرام اشاره‌ای غیرمستقیم به تصمیم اخیر پیام‌رسان واتس‌اپ است که اعلام کرده اطلاعات اشتراک‌گزاری شده در این پیام‌رسان را در اختیار شبکه جهانی فیس‌بوک قرار می‌دهد.

به دنبال این خبر، سیل کاربران این پیام‌رسان را ترک کرده و به پیام‌رسان‌های سیگنال و تلگرام کوچ کردند به طوری که این دو پیام‌رسان با رشد سریع در بازه زمانی کوتاه روبه‌رو شدند.

تلگرام را شاید بتوان یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های دیجیتال امروز دنیا معرفی کرد. این پیام‌رسان علاوه بر آن‌که امکانات بسیار زیاد یک پیام‌رسان مثل ارتباط متنی و فایل‌های تصویری و ویدئوی در حجم نسبتا بالایی را دارد، یک شبکه اجتماعی موفق هم به خاطر داشتن کانال‌های تلگرامی به حساب می‌آید.

یکی دیگر از مزیت‌های قابل توجه تلگرام، نوآوری‌های متعدد آن در بروزرسانی‌هاست که در هر بروزرسانی شاهد یک آپشن یا امکان جدید در این شبکه موفق اجتماعی هستیم.

تلگرام برای نخستین‌بار از ابتدای سال جدید اقدام به جذب سرمایه از طریف آگهی کرده و اگر در این مسیر موفق شود، شاید به‌زودی بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شبکه اجتماعی جهانی شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شاهد بزرگ‌ترین مهاجرت دیجیتال در تاریخ بشر باشیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.