دزد قطعات شیرهای آتش‌نشانی کاشان دستگیر شد

دزد قطعات شیرهای آتش‌نشانی کاشان دستگیر شدکاشان فردا – دزد قطعات شیرهای آتش‌نشانی کاشان دستگیر شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی وقوع چندین فقره دزدی اجزای شیرهای هیدرانت آتش‌نشانی در شهر، مراتب در دستور کار مجموعه حراست سازمان و مامورین پلیس آگاهی کاشان قرار گرفت و با تلاش و پیگیری‌های لازم و کار قضایی و انتظامی، دزد این قطعات شناسایی و دستگیر شد.

محمدعلی پیراسته افزود : طبق گزارش اعلام شده از طرف سرهنگ نصرالهی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی شهرستان کاشان متهم در بازجویی‌های انجام شده به چندین فقره دزدی از تجهیزات شیرهای آتش‌نشانی در شهر کاشان اعتراف نموده است.

بیشتر بخوانیم:
+ سارق کابل‌های مخابراتی در کاشان دستگیر شد

پیراسته با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین ابزار سازمان آتش‌نشانی در مهار آتش‌سوزی، آب است و مهم‌ترین منبع تامین آب مصرفی خودروهای آتش‌نشانی، شیرهای هیدرانت نصب شده در سطح شهر هستند، خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای کارکنان عملیاتی سازمان مشخص شد در ماه گذشته فرد یا افرادی با دستکاری شیرهای هیدرانت اقدام به جداکردن و دزدی اجزای متحرک شیرها نموده‌اند که این کار باعث از سرویس خارج‌شدن شیرهای مذکور و سبب اخلال در ایمنی شهر می‌شد.

وی در پایان از همشهریان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه دستکاری شیرهای آتش‌نشانی توسط افراد سودجو و یا نشت آب از این شیرها، مراتب را به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی کاشان اطلاع دهند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.