آیین سی‌امین سال تاسیس ایرنا کاشان برگزار می‌شود

آیین سی‌امین سال تاسیس ایرنا کاشان برگزار می‌شودکاشان فردا – آیین سی‌امین سال تاسیس ایرنا کاشان برگزار می‌شود.

آیین سی‌امین سال تاسیس نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در کاشان نیمه دوم اسفند امسال با حضور جمعی از اهالی رسانه و مسئولان شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و اردستان برگزار می‌شود.

نشست مدیران دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کاشان روز پنجشنبه به میزبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار و مقرر شد آیین سی‌امین سال تاسیس نمایندگی ایرنا در این منطقه با مشارکت دستگاه‌های دولتی، عمومی و خصوصی به نحو مطلوبی برگزار شود.

بیشتر بخوانیم:
+ «سعید صادقی‌مقدم» مسئول ایرنا منطقه کاشان شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در این نشست با تبیین اهمیت فعالیت رسانه‌ای و انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب گفت: رسالت ایرنا به عنوان رسانه رسمی جمهوری اسلامی در انعکاس دستاوردها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی دوچندان است.

مسلم محمودزاده رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان نیز با ارایه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه شهرستان، آمادگی این اداره را برای برقراری ارتباط دوسویه و تعامل با نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کرد.

 

همچنین حمیدرضا بهروزی‌فر سرپرست اداره حج و زیارت کاشان با یادآوری کاهش سفرهای زیارتی به دنبال محدودیت‌های شرایط کرونا گفت: این اداره آماده همکاری در برنامه‌های دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله آیین سی‌امین سال تاسیس نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در این شهرستان است.

سعید صادقی‌مقدم مسئول نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی منطقه شمال استان اصفهان به مرکزیت کاشان نیز ایجاد تعامل با دستگاه‌های اجرایی و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی را جزو مهمترین برنامه‌های این رسانه عنوان کرد و همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های مختلف را در این راستا خواستار شد.

نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کاشان از حدود سال ۱۳۶۹ مسوولیت پوشش رویدادهای خبری و تصویری شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را بر عهده دارد.

ایرنا که به عنوان خبرگزاری رسمی کشور از سال ۱۳۱۳ در زمینه اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کند، تا سال ۱۳۶۰ «خبرگزاری پارس» نام داشت اما پس از آن، با مصوبه مجلس شورای اسلامی به «خبرگزاری جمهوری اسلامی» تغییر نام داد.

این خبرگزاری که بر اساس حروف اختصاری نام خود به زبان انگلیسی (Islamic Republic News Agency)، با عنوان «ایرنا (IRNA)» نیز شهرت دارد، اکنون در ۳۱ مرکز استان و ۲۴ شهرستان کشور دارای نمایندگی مصوب سازمان اداری و استخدامی کشور است و در ۴۲۸ شهرستان دیگر با استفاده از خبرنگاران آزاد، نسبت به پوشش رویدادهای خبری اقدام می‌کند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.