کاشان بهاری می‌شود

کاشان بهاری می‌شودکاشان فردا – کاشان بهاری می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل از افزایش نسبی دما هوا طی چند روز آینده در منطقه کاشان خبر داد.

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با اهل کاشانم با اشاره به پیش‌بینی افزایش دما در هفته جاری اظهار داشت: این هفته شاهد آب و هوای بهاری در کاشان خواهیم بود.

بیشتر بخوانیم:
+ بوران، سرما و یخبندان در انتظار منطقه کاشان

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم که اوج افزایش دما در روز پنج‌شنبه این هفته باشد، ابراز داشت: البته آخر هفته احتمالا شاهد بارش‌های پراکنده نیز در سطح شهرستان کاشان خواهیم بود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه بیشینه دمای این هفته ۲۰ و کمینه دما سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: پدیده غالب طی روزهای آینده صاف همراه با وزش باد و در آخر هفته ابري و احتمال بارش برف و باران پراكنده خواهد بود.

وی افزود: پیش‌بینی می کنیم که طی روزهای آینده شاهد افزایش رطوبت هوای کاشان حتی تا ۷۰ درصد نیز باشیم.

ارغوانی با اشاره به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی تاکید کرد: از باغداران می‌خواهیم تا رنگ‌آمیزی تنه درختان با استفاده از ترکیب رنگ سفید پلاستیک و مخلوط بوردو جهت محافظت تنه در برابر سرما را مدنظر قرار دهند.

زمستان امسال از ماه‌ها پیش زمستان سر پیش‌بینی می‌شد. هفته گذشته نیز پیش‌بینی هوای سرد هم برای مناطق دشت هم برای مناطق کوهستانی منطقه پیش‌بینی شد. اما این پیش‌بینی‌ها کمتر محقق شد و اکنون با پایان‌گرفتن چله زمستان به نظر می‌رسد بهار زودتر از موعد دارد خودی نشان می‌دهد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

رنگ کردن درختان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.