آتش‌سوزی گسترده در یک شرکت صنعتی / یک آتش‌نشان مصدوم شد

آتش‌سوزی گسترده در یک شرکت صنعتی یک آتش‌نشان مصدوم شدکاشان فردا – آتش‌سوزی گسترده در یک شرکت صنعتی یک آتش‌نشان مصدوم شد.

مهار آتش‌سوزی گسترده که بیش از ۴ ساعت پیش در یک شرکت صنعتی در شهرک صنعتی راوند کاشان آغاز شده بود کماکان ادامه دارد و یک آتش‌نشان به دنبال مصدومیت در این عملیات به مراکز درمانی اعزام شد.

سخن‌گوی سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان اعلام کرد این آتش‌سوزی در یک شرکت تولید لنت ترمز، حدود ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه رخ‌داده و بی‌درنگ آتش‌نشانان کاشان از چهار ايستگاه با ۶ خودروي سنگین عملياتي آتش‌نشانی و ۲ خودروي تانکر آبرسان و پشتیبانی به همراه ۲۷ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

روح‌الله فدائی در توضیح این آتش‌سوزی گفت: آتش‌سوزی در ۲ سوله مسقف شرکت که شامل اقلامی از مواد اولیه شرکت بوده شروع شده است که آتش‌نشانان همزمان با اجراي عمليات ایمن‌سازی محل، قدامات برای مهار آتش قبل از گسترش و بروز خسارت بیشتر و سرایت به سوله‌ها و شرکت‌های مجاور را آغاز کردند که تا کنون که ۴ ساعت از آغاز آن می‌گذرد ادامه دارد.

بیشتر بخوانیم:
+ ۱۰ ساعت تلاش برای جلوگیری از انفجار تانکر ۳۰ هزار لیتری بنزین

وی با اعلام اینکه عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی راوند هم در محل جهت عملیات حضور دارند، افزود: این حادثه تا به‌حال ۷ مصدوم داشته که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل و یا در محل سرپایی درمان شدند ولی کماکان عملیات تا مهار کامل آتش و ایمن‌سازی محل در حال انجام است.

وی در پایان ازکليه متصدیان واحدهای صنعتی خواست تا رعايت استانداردها توصيه‌ها و ضوابط ایمنی لازم‌الاجرا در پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث را جدی بگیرند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda

آتش‌سوزی گسترده در یک شرکت صنعتی / یک آتش‌نشان مصدوم شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.