معاون استاندار اصفهان درباره عادی‌انگاری کرونا هشدار داد

معاون استاندار اصفهان درباره عادی‌انگاری کرونا هشدار دادکاشان فردا – سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا اصفهان درباره عادی‌انگاری شرایط کرونایی و رعایت‌نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این استان به خصوص در منطقه کاشان هشدار داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الله غلامی سه‌شنبه در آیین گشایش طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تاکید بر اینکه نباید مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا در آذر امسال فراموش شود، افزود: هر چه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کم شود، خطر مرگ‌ومیر و ابتلا به بیماری کووید ۱۹بیشتر می‌شود.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمان ادامه داد: هر مقدار دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود زحمات مجموعه افراد بهداشت و درمان کشور از بین می‌رود.

بیشتر بخوانیم:
+ نخستین محموله واکسن کرونا امروز وارد کاشان می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، عادی‌انگاری شرایط ویروس کرونا از سوی مردم را بسیار خطرناک برشمرد و تصریح کرد: عادی‌انگاری موجب آسیب‌ها و خطرهای جبران‌ناپذیر خواهد شد.

هشت طرح فرهنگی، بهداشتی و عمران شهری با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان روز سه‌شنبه با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان در کاشان به بهره‌برداری رسید.

در این بین، چهار پایگاه سلامت در مجموع با زیربنای نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۵ میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این شهر با حضور استاندار اصفهان بهره‌برداری شد.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda.ir
کاشان فردا را در تلگرام دنبال کنیم:          https://t.me/Kashanefarda

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.