کاشان بزرگ‌ترین تولیدکننده لاستیک صنعتی در کشور

کاشان بزرگ‌ترین تولیدکننده لاستیک صنعتی در کشورکاشان فردا – کاشان بزرگ‌ترین تولیدکننده لاستیک صنعتی در کشور.

احمد محمودپور مدیرعامل مجتمع لاستیک‌سازی کاشان گفت: این مجتمع صنعتی نخستین تولید‌کننده لاستیک تری‌لیت در کشور است و پیش از این‌که ما تولیدکننده این محصول باشیم، لاستیک تری‌لیت از اروپا وارد می‌شد.

به گزارش شبکه ایران کالا؛‌ وی با بیان این‌که محصولات این شرکت علاوه بر تأمین نیازهای داخل به بیشتر کشورهای شرق آسیا صادر می‌شود افزود: ما ۳۳ سال است که در این حرفه مشغول به فعالیت هستیم و تجربه و تخصص داریم و البته تخصص ما بیشتر تولید آسترلاستیک است که برای صنایع چینی و سرامیکی و کارخانه‌های چینی و معادن سنگ آهن کاربرد دارد.

وی اضافه‌کرد: همچنین ما شیلنگ‌های انتقال مواد تمام صنایع را نیز تولید می‌کنیم که در مجموع محصولات ما بیش از ۵ هزار نوع است.

کاشان بزرگ‌ترین تولیدکننده لاستیک صنعتی در کشور

مدیرعامل مجتمع لاستیک‌سازی کاشان بیان کرد: لاستیک‌هایی که ما تولید می‌کنیم قبل از تولید ما از کشور سوئد وارد می‌شد که نمایندگی در ایران نداشت و خدمات پس از فروش هم نداشت و نهایتا یک سال عمر مفید داشتند، اما ما توانستیم همین محصول را در ایران تولید کنیم به نام لاستیک سوپرلاستیک آرشام که عمری بیشتر از هشت سال دارند و ما درحال حاضر علاوه بر تامین بازار داخل به کشورهای ویتنام و عراق و بیشتر کشورهای منطقه شرق آسیا صادرات داریم.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir
کاشان فردا را در تلگرام دنبال کنیم:          https://t.me/Kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.