در هیچ نشست‌ خبری حضوری شرکت نمی‌کنیم

در هیچ نشست‌ خبری حضوری شرکت نمی‌کنیمکاشان فردا – در هیچ نشست‌ خبری حضوری شرکت نمی‌کنیم.

جمعی از مدیران رسانه‌های محلی کاشان و نمایندگان و خبرنگاران رسانه‌های سراسری در نامه‌ای سرگشاده، با تاکید بر لزوم پاسخ‌گویی مسئولان، از آن‌ها خواستند از هرگونه برگزاری نشست خبری حضوری خودداری کنند.

در بخشی از این نامه آمده است: همگان واقفند که بخشی از عادی‌پنداری وضع موجود، حاصل حضور غیرضروری مسئولان در افتتاحیه‌ها، کلنگ‌زنی‌ها، سخنرانی‌ها و جلسات غیرضروری است و جامعه خبری با آگاهی از این موضوع، نمی‌پذیرد که در ایجاد این تصویر غلط، سهمی داشته باشد.

متن کامل نامه بدین شرح است: «یک سال از شیوع کرونا می‌گذرد؛ ولی متاسفانه همچنان برخی از مسئولان شهرستان اصرار به برگزاری کنفرانس‌های خبری و گفت‌وگوهای حضوری دارند.

برگزاری این نشست‌های خبری حضوری در شرایط کرونا و در عصر تکنولوژی و ارتباطات منطقی نیست. این‌گونه نشست‌ها، تصویر عادی‌بودن شرایط را در اذهان جامعه ایجاد می‌کند و با پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و تاکید کادر درمان از برگزاری تجمعات غیرضروری در تعارض است.

همگان واقفند که بخشی از عادی‌پنداری وضع موجود، حاصل حضور غیرضروری مسئولان در افتتاحیه‌ها، کلنگ‌زنی‌ها، سخنرانی‌ها و جلسات غیرضروری است و جامعه خبری با آگاهی از این موضوع، نمی‌پذیرد که در ایجاد این تصویر غلط، سهمی داشته باشد.

ما جمعی از خبرنگاران شهرستان کاشان، ضمن تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان نسبت به عملکرد خود به ویژه در موضوع کرونا، امتناع خود را از حضور در هرگونه نشست خبری حضوری اعلام می‌داریم و از مسئولان خواستاریم از برگزاری هرگونه تجمعات غیرضروری پرهیز کرده و فرهنگ استفاده از تکنولوژی جدید در حوزه ارتباطات را در بین ادارات شهرستان نهادینه کنند.»

نام رسانه‌های امضاء‌کننده این نامه بدین شرح است:
باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری مهر؛ خبرآنلاین؛ پایگاه خبری عصر کاشان؛ خبرگزاری تسنیم کاشان؛ روزنامه نسل فردا؛ روزنامه عصر توسعه، پایگاه خبری اهل کاشانم؛ روزنامه جمهوری اسلامی؛ پایگاه خبری کاشان نیوز؛ خبرگزاری رسمی حوزه؛ پورتال خبری کاشان؛ سلام کاشان؛ اینا کاشان؛ کاشان آنلاین؛ مشکات آنلاین؛ کاشان فردا؛ عامرنیوز؛ خبرگزاری اقتصادی بازار

بیشتر بخوانیم:
+ پیشنهادات اهالی رسانه به دادستان کاشان

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.