با هرس‌کنندگان ناشیانه درختان کاشان قانونی برخورد شود

هرس درختان نارون فضای سبز کاشان ناشیانه بوده استکاشان فردا خسرو اعتماد مدیرعامل سازمان مردم‌نهاد جمعیت کویر سبز کاشان، در نامه‌ای مدیر کل دفتر فنی استانداری اصفهان خواستار برخورد قاطع و قانونی با قطع‌کنندگان و هرس‌‌کنندگان ناشی درختان فضای سبز کاشان شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت کویر سبز کاشان، در نامه اعتماد آمده‌است: «جناب آقای مهندس حمیدرضا امیرخانی مدیرکل محترم دفتر فنی استاندار اصفهان
با سلام و احترام
به استحضار می‌رسانم که شهرداری کاشان اقدام به سربرداری غیراصولی درختان پهن‌برگ سطح شهر خصوصا نارون در مقیاس بسیار گسترده به بهانه‌ي آفات و بیماری‌ها به‌صورت کاملا غیرتخصصی نموده، با توجه به این‌که اکثر این درختان زیر ۱۵ سال سن دارند و مشکل خاصی هم ندارند، این عمل باعث نابودي درختان طی سال‌هاي آتی و حذف کامل مزایاي درختان خصوصا سایه‌ی آن در تابستان گرم و کویري کاشان خواهد شد.

این امر موجب اعتراضات شدید مردمی و فعالان محیط زیست در سطح شهر و فضاي مجازي شده. لذا با توجه به عدم ترتیب اثر به تذکرات، خواهشمند است در جهت حفظ و صیانت از این سرمایه گران‌بهاي شهر و جلوگیري از خسارت بیشتر که دیگر قادر به جایگزینی آن هم نخواهیم بود، دستور فرمایید ضمن توقف این اقدام نابخردانه  با خاطیان به‌صورت قانونی برخورد شود.
با سپاس

خسرو اعتماد
مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان»

پیمانکار فضای سبز شهرداری کاشان بدون توجه به تفاوت‌های درختان و تفاوت نوع هرس آن‌ها، تعداد قابل‌توجهی نارون را شبیه درختان زیتون سبز از کمر بریده‌است.

بیشتر بخوانیم:
+ هرس نارون فضای سبز کاشان ناشیانه بوده است

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم  https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

با هرس‌کنندگان ناشیانه درختان کاشان قانونی برخورد شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.