تجلیل از شهردار کاشان به‌دست ریاست سازمان قهرمانان

تجلیل از شهردار کاشان به‌دست ریاست سازمان قهرمانانکاشان فردا – در بازدید سرزده ریاست سازمان قهرمانان از شهر کاشان، از شهردار این شهر به پاس خدماتش تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، سعید حق‌وردی، با حضور سرزده در شهر کاشان، ضمن عیادت تنی چند از پیش‌کسوتان و بزرگان ورزش این شهر کهن و پرافتخار، در جلسه‌ای با سعید ابریشمی‌راد شهردار این شهر به بررسی مشکلات ورزش و مفاخر این شهر پرداخته و راهکار‌های خدمت‌رسانی بهینه‌ را در حضور ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری این شهر مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست شهردار کاشان ضمن عرض خیرمقدم ویژه، درباره اقدامات خاص حوزه مدیریت در کاشان نسبت به مفاخر این شهر از راه‌اندازی انجمن منزلت، تجلیل‌ مستمر از بزرگان ورزش و هنر این خطه با اهدای نشان درجه یک تا سه مفاخر خبر داد و اعلام کرد این شهرداری آماده همه‌گونه سرویس‌دهی به جامعه ورزش و بزرگان جامعه با شرط حفظ جایگاه و شأن و منزلت ایشان و کرامت شایسته انسانی است.

بیشتر بخوانیم:
+ تقدیر از نقش‌آفرینی پژوهش‌محورانه کاشان

در ادامه رئیس سازمان قهرمانان پیشنهاداتی همچون طرح پلاک منزل قهرمان ملی، راه‌اندازی قطعه نام‌آوران در آرامگاه این شهر و تاکید بر اینکه قهرمانان و پیش‌کسوتان بیت‌المال کشور هستنند، برگزاری یک رویداد ملی ورزشی به میزبانی این شهر با همکاری طرفین و معرفی یک نماینده از سوی شهرداری کاشان برای تبادل همکاری طرفین جهت سرویس‌دهی بیشتر و شایسته‌تر به این قشر پر افتخار را مطرح کرد.

وی طی درخواست ویژه‌ای، حل مشکل خانواده پهلوانان شهید طوقانی را مطرح کرد که شهردار کاشان ضمن اعلام موافقت اعلام کرد: برای این مشکل نیز تدابیری اندیشیدیم که باید هیئت محترم ورزش زورخانه‌ای شهر پای کار همکاری و همدلی بیاید.

در پایان این دیدار و جلسه تخصصی دو ساعته رئیس سازمان قهرمانان به پاس خدمات شهردار در آستانه روز پدر، با اهدای طاق شال مقدس ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی و لوح تقدیر ویژه و دسته گل، یک عبای متبرک حرم مطهر حضرت علی و امام رضا از وی تجلیل کرد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.