خبرنگار آران‌وبیدگلی، برگزیده جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان شد

خبرنگار آران‌وبیدگلی، برگزیده جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان شدکاشان فردا – «روح اله باقری» خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، برگزیده ششمین جشنواره رسانه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ابوذر استان اصفهان در بخش خبر شد.

به گزارش شبستان، ششمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر‌» ویژه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان اصفهان با برگزاری آیین پایانی و معرفی نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف در سالن مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان به کار خود پایان داد.

در این آیین که به همت سازمان بسیج رسانه و با حضور فعالان رسانه‌ای استان اصفهان با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد، از رتبه‌های برتر این دوره از جشنواره به انتخاب هیئت ۹ نفره داوران متشکّل از اساتید دانشگاهی علوم ارتباطات و پیش‌کسوتان خبر و رسانه، قدردانی شد.

بیشتر بخوانیم:
+ ۲ عنوان نخست طی يک‌سال برای خبرنگار كاشانی

+ خبر باید «دقیق» و «صحیح» باشد

در این جشنواره که با رقابت ۹۰۰ اثر پذیرفته‌شده از ۱۲۰ شرکت‌کننده در قالب‌های خبر، مصاحبه، مقاله، عکس، گزارش، تیتر، یادداشت و سرمقاله، کاریکاتور، چندرسانه‌ای، و موشن‌گرافیک برگزار شد، «روح‌اله باقری» خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل در بخش خبر حائز رتبه سوم شد و لوح تقدیر و تندیس ویژه این بخش را از آن خود کرد.

این خبرنگار همچنین در هشتمین، دهمین و یازدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های الکترونیک استان اصفهان، به ترتیب رتبه برتر «رشته موضوعی» در «بخش ویژه»، رتبه نخست «رشته خبر» در «بخش حرفه‌ای» و رتبه دوم «رشته خبر» در بخش حرفه‌ای این جشنواره تخصصی را کسب کرده است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.