واتس‌اپ تماس صوتی و تصویری را به نسخه‌ی دسکتاپ می‌آورد

واتس‌اپ تماس صوتی و تصویری را به نسخه‌ی دسکتاپ می‌آوردکاشان فردا – واتس‌اپ تماس صوتی و تصویری را به نسخه‌ی دسکتاپ می‌آورد.

پیام‌رسان واتس‌اپ پنجشنبه ۴ مارس اعلام کرد که پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری را به برنامه Desktop خود اضافه می‌کند و دیگر نیازی نیست کاربران برای پاسخ به تماس‌های خود به گوشی همراه مراجعه کنند.

به گزارش کانال حرفه روابط عمومی؛‌ طبق اعلام واتس‌اپ اپلی‌کیشن مک و ویندوز این پلتفورم که پنج سال از ارائه آن می‌گذرد، فعلا از تماس تک‌به‌تک پشتیبانی خواهد کرد؛ اما در آینده تماس گروهی نیز به قابلیت‌های آن اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانیم:
+ هجوم کاربران واتس‌اپ به سیگنال و تلگرام

این شرکت اعلام کرده است که تماس ویدیویی در دو حالت افقی و عمودی به خوبی کار می‌کند و در محیط دسکتاپ تماس «همواره بالا قرار می‌گیرد تا در مرورگر یا بین پنجره‌های باز تماس خود را گم نکنید.» این قابلیت از اواخر سال گذشته بین گروه کوچکی آزمایش شده است.

یکی از سخن‌گویان واتس‌اپ در مصاحبه با وب‌سایت تک‌کرانچ گفت پشتیبانی از تماس صوتی و تصویری فعلا به نسخه وب واتس‌اپ اضافه نمی‌شود. این قابلیت جدید برای میلیون کاربری که هر روز از نسخه دسک‌تاپ واتس‌اپ استفاده می کنند و برای تماس تصویری مجبور بودند از Zoom یا Google Meet استفاده کنند مفید خواهد بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.