خانه تاریخی آل‌ یاسین، میزبان «سفیران سلامت»

خانه تاریخی آل‌ یاسین، میزبان «سفیران سلامت»کاشان فردا – خانه تاریخی آل‌ یاسین، میزبان «سفیران سلامت».

به پیشنهاد بیمارستان میلاد و موافقت مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، اجرای طرح «سفیران سلامت» همزمان با شروع هفته سلامت در خانه تاریخی آل یاسین آغاز شد.

به گزارش شهرآن، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، در خصوص طرح سفیران سلامت گفت: بر مبنای این طرح چند پزشک متخصص شهرستان از روز چهارشنبه تا پایان هفته سلامت با حضور در خانه تاریخی آل یاسین نسبت به ویزیت رایگان بیمارانی را که تمکن مالی لازم برای مراجعه به پزشک ندارند، اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانیم:
+
هیئت حیدری درب فین در کاشان ICU می‌سازد

مهدی بذرافشان یادآور شد شناسایی و معرفی بیماران از سوی پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، و حضور و استقرار پزشکان و تأمین تجهیزات معاینه و ابزار درمانی نیز به همت بیمارستان میلاد صورت گرفته است.

وی افزود: مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان نیز، خانه تاریخی آل یاسین را مهیای اجرای این طرح پسندیده کرده است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، در خصوص دلیل انتخاب خانه آل یاسین به عنوان محل اجرای طرح سفیران سلامت عنوان کرد: علاوه بر دسترسی آسان مراجعه‌کنندگان ساکن نقاط کم‌برخوردارتر شهر به عنوان ویژگی مهم این مکان، پیشینه آن در زمینه کارهای خیرخواهانه و گره‌گشایی از مشکلات مردم و البته روح معنوی ناشی از برگزاری مراسم پاسداشت مقام خاندان آل‌الله در این بنای با قدمت – که می‌تواند از این منظر نیز التیام‌یخش آلام بیماران باشد – از دلایل این انتخاب است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.