۷ کرونایی در منطقه کاشان جان‌باختند

۲ ابتلای قطعی به کرونای انگلیسی در کاشان شناسایی شدکاشان فردا – مدیر روابط ‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سه مرد ۶۸، ۶۹ و ۷۷ ساله و سه زن ۵۴، ۶۱ و ۸۲ ساله مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کاشان و یک زن ۵۹ ساله در آران و بیدگل در ۲۴ ساعت گذشته جان‌باختند.

به گزارش ایرنا، مریم امیدی یک‌شنبه ۵ اردیبهشت افزود: شمار بستری مبتلایان کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ۳۳۳ نفر است که ۲۷۵ بیمار در کاشان و ۵۸ بیمار در آران و بیدگل بستری و تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

وی موارد بستری بیماران کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه مرکزهای درمانی منطقه کاشان را ۶۲ نفر اعلام و اضافه کرد: ۵۸ نفر از بیماران در کاشان و چهار نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: شمار آزمایش مثبت ویروس کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با ثبت ۲۰۲ مورد جدید به ۲۰ هزار و ۷۴۴ نفر رسید.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۴ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شدند که از این تعداد ۶۱ نفر از ۹ تا ۸۴ سال در کاشان و ۱۳ نفر از آران و بیدگل با سن ۴۴ تا ۸۴ سال تحت مراقبت و درمان هستند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.