۵ بیمار کرونایی در کاشان جان‌باختند

۵ بیمار کرونایی در کاشان جان‌باختندکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد: ۵ بیمار دیگر مبتلا به کووید-۱۹ در منطقه کاشان جان خود را از دست دادند.

دکتر سید علیرضا مروجی دوشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ زن ۳۵ و ۶۵ ساله و یک مرد ۶۱ ساله مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کاشان و ۲ مرد ۷۶ و ۸۰ ساله در آران و بیدگل جان‌باختند.

وی ادامه داد: شمار بستری مبتلایان کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ۳۲۷ نفر است که ۲۶۷ بیمار در کاشان و ۶۰ بیمار در آران و بیدگل بستری تحت مراقبت و درمان قرار دارند. این تعداد ۶ نفر نسبت به روز گذشته کاهش داشته است.

بیشتر بخوانیم:
+ ۷ کرونایی در منطقه کاشان جان‌باختند

وی موارد بستری بیماران کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی منطقه کاشان را ۵۴ نفر اعلام و اضافه کرد: ۵۲ نفر از بیماران در کاشان و دو نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

ثبت ۱۰۱ مورد جدید کرونا در منطقه کاشان

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: شمار آزمایش مثبت ویروس کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران‌ و بیدگل با ثبت ۱۰۱ مورد جدید به ۲۰ هزار و ۸۴۵ نفر رسید.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شدند که از این تعداد ۴۵ نفر از سن ۲ماهه تا ۹۱ سال در کاشان و ۱۰ نفر از آران و بیدگل با سن ۳۶ تا ۷۴ سال تحت مراقبت و درمان هستند.

 

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.