استفاده‌کنندگان ماینر در کاشان ۵ میلیارد تومان جریمه شدند

استفاده‌کنندگان ماینر در کاشان ۵ میلیارد تومان جریمه شدندکاشان فردا – استفاده‌کنندگان ماینر در کاشان ۵ میلیارد تومان جریمه شدند.

رئیس امور برق کاشان اعلام کرد: استفاده‌کنندگان غیرمجاز ماینر در کاشانی شناسایی و پنج میلیارد تومان جریمه شدند.

امیر رمضانی گفت: برای این استفاده‌کنندگان غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج رمز ارز تا به حال حدود پنج میلیارد تومان قبض صادر شده است که بخشی از آن وصول و بخشی دیگر نیز در جریان وصول است.

وی ضمن اشاره به مشکلات ایجادشده به واسطه استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال افزود: دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مشکلات زیادی را برای پایداری شبکه توزیع برق ایجاد می‌کنند که طبق دستورالعمل‌های ابلاغی از وزارت نیرو قبوض این گروه به صورت تعرفه قبوض برق صادراتی محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ کشف ۵۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در کاشان

رمضانی ضمن اشاره به کاهش شدید بارندگی و از مدار خارج شدن نیروگاه‌های برق آبی ابراز داشت: این موضوع موجب کمبود برق می‌شود و بر همین اساس از شهروندان تقاضا داریم محل‌های استخراج غیرمجاز استخراج رمز ارز را به واحد حراست اداره برق و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا از کمبود برق جلوگیری شود.

وی از کشف و ضبط یک هزار و ۵۰۰ دستگاه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال در کاشان در سال گذشته خبر داد و در پایان با توجه به کمبود برق از تمامی شهروندان درخواست کرد در مصرف برق صرفه‌جویی کنند تا تابستان را به خوبی سپری کنیم.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.