کاشانی‌ها لیگ برتر فوتبال را با پیروزی به پایان بردند

کاشانی‌ها لیگ برتر فوتبال را با پیروزی به پایان بردندکاشان فردا – کاشانی‌ها لیگ برتر فوتبال را با پیروزی به پایان بردند.

تیم نوجوانان ستارگان سیلک کاشان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید.

به گزارش پورتال خبری کاشان، تیم فوتبال نوجوانان ستارگان سیلک کاشان در هفته چهاردهم و آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور بعد از ظهر جمعه ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان به مصاف مس رفسنجان رفت و با یک گل این تیم را شکست داد.

تیم نوجوانان ستارگان سیلک کاشان که هفته گذشته در شیراز با یک پنالتی مشکوک نتبجه را یک بر صفر به حافظ شیراز واگذار کرده بود تا از صعود به مرحله دوم بازبماند در این هفته مقابل مس رفسنجان یک بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانیم:
+ ستارگان سیلک کاشان مس رفسنجان را شکست داد

نتیجه بازی رفت دو تیم در رفسنجان نیز با یک گل به سود تیم نوجوانان استقلال سیلک کاشان به پایان رسیده بود.

کاشانی‌ها در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر فوتبال کشور با کسب رتبه سوم در گروهی که همه تیم‌های مطرح و متمول فوتبال کشور حضور داشتند از صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها بازماندند.

اسامی بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان ستارگان سیلک کاشان: حسام تقی زاده، مهدی سیاحی، محمدرضا اسماعیلی، ابوالفضل دانشیار، مهدی خان جمالی، ابوالفضل حوریان، مهدی اسماعیل زاده، یعقوب براجعه، محمدامین شیخی، الیاس بابایی، یاسین مکاری، محمدطاها بلوری، متین صلواتی، ابوالفضل چرخی، سینا موسوی، سبخان اکبرزاده، حسین غلامی، امیرحسین منتخبی، علی اصغرکوهسالی، سینا آبیاری

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم  https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.