بهره‌برداری از کارخانه داروسازی در روستای علی‌آباد

بهره‌برداری از کارخانه داروسازی در روستای علی‌آبادکاشان فردا  – کارخانه داروسازی یاس کبود تولیدکننده داروهای گیاهی سه‌شنبه با حضور منوچهر رزمجو معاون سرمایه‌گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و جمعی از مدیران استان اصفهان در روستای علی‌آباد بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل کارخانه داروسازی یاس کبود در این آیین اظهار داشت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع با زیربنای ۲ هزار مترمربع در شهرک صنعتی مالک‌اشتر روستای علی‌آباد سفیدشهر ساخته شده است.

محمدحسین صباغیان افزود: اکنون ۲ خط تولید فرآوردهای دارویی در قالب شربت و کپسول راه‌اندازی شده است که ظرفیت عملی سالانه تولید ۱۲۰ میلیون ژل گیاهی و مکمل و ۶ میلیون عدد انواع شربت‌های گیاهی و مکمل دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت این کارخانه زیر نظر شرکت تعاونی یاس کبود با افزون بر یک‌هزار عضو است، تصریح کرد: برای ساخت این کارخانه نزدیک به ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است که حدود هفت میلیارد تومان آن تسهیلات صندوق کارآفرینی امید است.

بهره‌برداری از کارخانه داروسازی در روستای علی‌آبادمدیرعامل کارخانه داروسازی یاس کبود خاطر نشان کرد: این کارخانه با هدف اشتغال‌زایی برای زنان بی‌سرپرست یا بدسرپرست تاسیس شد و برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرد.

روستای علی‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل در شمال استان اصفهان واقع شده است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.