کلاه‌برداری در کاشان دستگیری در داورزن

کلاه‌برداری در کاشان دستگیری در داورزنکاشان فردا – کلاه‌برداری در کاشان دستگیری در داورزن.

کلاهبردار حرفه‌ای تحت تعقیب ۴ استان کشور در داورزن دستگیر شد، وی به ۱۳ مورد کلاهبرداری به ارزش ۴ میلیارد تومان اعتراف کرده‌است.

فرمانده انتظامی داورزن از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی تحت تعقیب ۴ استان کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس از داورزن به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر محمدآبادی اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) این فرماندهی حین کنترل جاده اصلی داورزن ـ میامی به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که با سرعت زیاد در حال حرکت بود مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ قتل در «سمیرم» دستگیری در کاشان

فرمانده انتظامی داورزن با اشاره به اینکه خودرو پس از توقیف با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد، افزود: در بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد که برای خودروی موردنظر از دادسرای کاشان حکم توقیف صادر شده است.

وی بابیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که راننده خودرو متهم به کلاهبرداری و تحت تعقیب مراجع قضایی است، بیان کرد: در بازجویی انجام‌شده فرد دستگیرشده به ۱۳ مورد کلاهبرداری در شهرستان‌های کاشان، زنجان، فسا، مشهد و سبزوار به ارزش ۴ میلیارد تومان اعتراف کرد.

محمدآبادی تأکید کرد: تحقیقات بیشتر دراین‌باره همچنان ادامه دارد.

وی بابیان اینکه پلیس با مجرمان و متخلفان در چارچوب قانون برخورد قاطع می‌کند به شهروندان توصیه کرد، گول افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.