زیرگذر کاشان دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود

زیرگذر کاشان دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شودکاشان فردا – شهردار کاشان گفت: طرح زیرگذر کاشان به طول ۲ کیلومتر و ۲۰۰ متر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، سعید ابریشمی‌راد چهارشنبه در حاشیه بازدید مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از طرح زیرگذر کاشان به پیشرفت ۷۰ درصدی قطعه نخست این طرح مهم و تأثیرگذار ترافیکی اشاره کرد و افزود: قطعه یک حدفاصل تقاطع فلسطین تا خیامی بعد از راهنمایی رانندگی سابق به طول یک و نیم کیلومتر تا پایان شهریور امسال تکمیل می‌شود.

وی با یادآوری اجرای طرح زیرگذر کاشان در ۲ قطعه ادامه داد: قطعه دوم طرح نیز از میدان ولی عصر (عج) تا بعد از تقاطع بلوار معمار است.

شهردار کاشان با بیان اینکه قطعه نخست و دوم این طرح با هم ارتباط کامل دارند، اضافه کرد: امکان بهره‌برداری قطعه نخست به تنهایی وجود ندارد.

ابریشمی‌راد تصریح کرد: طبق برنامه، زمان بهره‌برداری از طرح زیرگذر کاشان خرداد امسال اعلام شده بود که انتقال برخی تاسیسات زیربنایی سه ماه در اجرای این طرح، تاخیر ایجاد کرد.

به گفته وی طرح زیرگذر کاشان از ۱۳ سال پیش جزو مطالبه‌های مهم مردم این شهر بوده است.

زیرگذر کاشان دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود

۱۰ طرح عمران شهرداری کاشان روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌ها در کاشان به بهره‌برداری رسید.

شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه دارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.