پیام خصوصی (بک چنل) به امکانات کلاب‌هاوس اضافه شد

پیام خصوصی (بک چنل) به امکانات کلاب‌هاوس اضافه شدکاشان فردا ـ در بروزرسانی جدید نرم‌افزار کلاب‌هاوس، امکان پیام خصوصی «بک‌ چنل» به امکانات این شبکه پر سروصدای اجتماعی اضافه شد.

در بک‌چنل که نماد آن شبیه نماد تلگرام است، می‌توان با هر شخصی در کلاب‌هوس به صورت خصوصی پیام داد. چه به گروه، چه به یک شخص.

به نوشته کانال تلگرامی PCCGroup، بک‌چنل (سیستم دایرکت خصوص در کلاب هاوس)‌ طی یک ماه پیاده‌سازی شده و ۵ بار در این مدت به‌صورت ناخودآگاه و ناقص از سمت سرور در کلاب‌هوس فعال شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ آشنایی با امکانات شبکه اجتماعی کلاب هاوس

پس از آپدیت برنامه، در پایین صفحه‌ی هال‌وی خود، سمت راست گزینه‌ی «Start a Room»، شاهد گزینه‌ای شبیه به موشک کاغذی (آیکن تلگرام) خواهیم بود. با کلیک‌کردن بر روی این گزینه، وارد منوی بک‌چنل می‌شویم.

بک‌چنل از داخل اتاق (هر اتاقی) نیز در دسترس خواهد بود. کافی‌ست روی گزینه‌ی موشک کاغذی در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید تا مجدداً وارد این صفحه شوید.

بخش بک چنل
صفحه‌ی بک‌چنل به دو بخش کلی (پایین صفحه) تقسیم شده است. «چت‌ها» و «درخواست‌ها» (Requests)

در بخش «چت‌ها» تمامی پیام‌ها از سمت افرادی که ما آن‌ها را فالو داریم نمایان می‌شوند.

در بخش «درخواست‌ها» پیام‌های فرد یا افرادی که ما آن‌ها را فالو نداریم، ولی آن‌ها به ما پیام خصوصی یا دایرکت می‌دهند نشان داده می‌شود.

پیام خصوصی (بک چنل) به امکانات کلاب‌هاوس اضافه شدبا کلیک بر روی عکس شخص، مستقیم وارد پروفایل فرد می‌شویم. در کنار نام و نام خانوادگی شخص، همان آیکن موشک کاغذی هم اضافه شده که با کلیک بر روی آن می‌توانیم به فرد پیام خصوصی بفرستیم.

در این‌جا پیش‌نمایشی از آخرین پیام و ساعت ردوبدل شدن آن نمایش داده می‌شود. در صورت ارسال پیام از شخص مقابل و خوانده‌نشدن توسط شما، نقطه‌ای نارنجی‌رنگ در این بخش نمایش داده می‌شود

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.