تخت‌های کرونایی بیمارستان آران و بیدگل تکمیل شد

تخت‌های کرونایی بیمارستان آران و بیدگل تکمیل شدکاشان فردا – سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل اعلام کرد: ظرفیت تخت‌های فعال ویژه بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان سیدالشهدا (ع) این شهرستان با افزایش شمار مبتلایان به کرونا تکمیل شد.

دکتر اعظم باقری به ایرنا گفت: بیمارستان سیدالشهدا ۴۵ تخت ویژه بیماران کرونایی داشت که شب گذشته با افزایش شمار بستری‌شدگان کرونا تکمیل شد.

وی ادامه داد: بخش اطفال این بیمارستان به طور موقت به بیمارستان ثامن این شهرستان منتقل می‌شود تا ۱۰ تخت دیگر ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) اضافه شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تاکید کرد: تنها خواسته کادر درمان این شهرستان از همشهریان جدی گرفتن استفاده از ماسک و پرهیز از دورهمی، رفتن به مکان‌های شلوغ، آیین عروسی و عزا و ترددهای غیرضروری است.

شهرستان آران و بیدگل دارای سه بیمارستان شامل ثامن با ۸۴ تخت فعال، سیدالشهدا (ع) با ۹۰ تخت و مرحله اول بیمارستان امام حسن مجتبی آماده خدمت‌رسانی به بیماران است.

دانشگاه علوم پزشکی منطقه کاشان روز گذشته اعلام کرد: اکنون ۳۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در مرکزهای درمانی این منطقه بستری هستند که از این تعداد، ۲۸۱ نفر در کاشان و ۴۱ نفر در آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.