ثبت‌نام در کلاب‌هاوس بدون دعوت‌نامه ممکن شد

کاشان فردا – شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس در جدیدترین بروز‌آوری خود شرط دعوت‌نامه برای ثبت‌نام را از این شبکه جهانی حذف کردنسخه رسمی «کلاب هاوس» در اندروید عرضه شد.

به نوشته کانال تلگرامی PCCGroup، دیگر جهت ثبت‌نام در کلاب‌هاوس نیاز به گرفتن دعوت‌نامه از شخص حقیقی و یا لینک از سمت کلاب نخواهید داشت.

بیشتر بخوانیم:
+ پیام خصوصی (بک چنل) به امکانات کلاب‌هاوس اضافه شد

اکنون برای ثبت‌نام فقط کافی‌ست برنامه را از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کرده و شماره‌ی خود را وارد کنید، و بدون نیاز به صبرکردن جهت دعوت‌شدن از سمت فردی که در حال حاضر در کلاب‌هوس است، اکانت خود را بسازید و در این شبکه فعالیت کنید.

در حال حاضر، دعوت‌نامه حذف نشده و فقط کاربرد نمایشی دارد. افرادی که تا الان از طرف کلاب یا شخص خاصی دعوت شده‌اند، همچنان نام دعوت‌کننده در زیر پروفایل‌شان قرار دارد. افراد ثبت‌نامی از امروز به بعد اسمی ندارند و فقط دارای تاریخ ثبت‌نام‌اند. یعنی تاریخی که به کلاب‌هاوس پیوسته‌اند زیر پروفایل‌شان نمایش داده می‌شود.

ثبت‌نام در کلاب‌هاوس بدون دعوت‌نامه ممکن شدالبته کماکان با دعوت دوستان هم می‌توان وارد شد و نام دوست به عنوان دعوت‌کنند در پروفایل ثبت می‌شود.

در آپدیت جدید، لوگوی «داندارا پاگو» حذف و لوگوی کلاب هاوس تصویری از «جاستین مییزی ویلیامز» شد که یک خواننده‌ی موزیک رپ آمریکایی‌ست.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.