آتش‌نشانی حسین‌آباد ابوزیدآباد افتتاح شد

 آتش‌نشانی حسین‌آباد ابوزیدآباد افتتاح شدکاشان فردا – ساختمان آتش‌نشانی روستای حسین‌آباد بخش کویرات از توابع آران و بیدگل روز دوشنبه در آیینی با حضور استاندار اصفهان، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

فرماندار آران و بیدگل در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

اسماعیل بایبوردی ادامه داد: این ساختمان امکاناتی از جمله بخش اداری، خودرو و همچنین بخش اداری شورای اسلامی روستای حسین‌آباد دارد.

به گفته وی، استاندار اصفهان در سفر به آران و بیدگل از تعدادی از طرح‌های در حال ساخت این شهرستان از جمله بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) نیز بازدید کرد.

مرحله نخست بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل ۲۵ خرداد امسال با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید؛ این مرحله از بیمارستان در یک طبقه و با بخش‌های تصویربرداری، اورژانس، آزمایشگاه و فیزیوتراپی و هزینه‌ای افزون بر ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و ۲۰ میلیارد تومان از سوی خیران سلامت ساخته شده است.

روستای حسین آباد در فاصله ۱۳ کیلومتری شهر ابوزیدآباد مرکز بخش کویرات و ۵۰ کیلومتری شهر آران و بیدگل قرار دارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.