کاشان با ۳۵۲ حادثه و ‌آتش‌سوزی تیرماه را پشت سر گذاشت

کاشان با ۳۵۲ حادثه و ‌آتش‌سوزی تیرماه را پشت سر گذاشتکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: آتش‌نشانان این سازمان در تیرماه ۱۴۰۰ در ۸۵ آتش‌سوزی و ۲۶۷ حادثه در شهرستان حضور عملیاتی داشته و موفق شدند جان ۹۵ نفر را در جریان این حوادث نجات دهند.

محمدعلی پیراسته مهم‌ترین علت آتش‌سوزی‌های رخ‌داده در این ماه تیرماه را اتصالی برق، بی‌احتیاطی در روشن‌کردن آتش و فرسودگی و معیوب‌بودن وسایل الکتریکی و نقلیه معرفی کرد و افزود: بیشترین آتش‌سوزی‌ها مربوط به محل جمع‌آوری ضایعات، دستگاه‌های انتقال برق شهری، وسائل نقلیه و منازل مسکونی بوده که عوامل عملیاتی آتش‌نشانی در اولین فرصت تمامی آن‌ها را پوشش عملیاتی داده‌اند.

پیراسته اعلام کرد: آتش‌نشانان در ۲۶۷ حادثه مختلف از جمله تصادف، نجات افراد محبوس در چاه، منزل و آسانسور و رفع خطر حیوانات شركت و نسبت به امدادرسانی به نحو مطلوب به شهروندان اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

وي با اشاره به ۷۸۴۶ تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی کاشان اظهار کرد: متاسفانه در عملیات‌های تیرماه ۲ نفر جان خود را از دست داده و ۲۴ شهروند آسیب دیدند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.