هویج به موز رسید، مسئولین فقط نظاره‌گرند

هویج به موز رسید، مسئولین فقط نظاره‌گرندکاشان فردا – هویج به موز رسید، مسئولین فقط نظاره‌گرند.

در شرایطی که مردم گرفتار بیماری کرونا برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود و به توصیه متخصصان از آب هویج استفاده می‌کنند، قیمت بالای هویج باعث شده است که در تهیه آن با مشکلاتی رو‌به‌رو شوند.

عباس رحمانی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل افزایش قیمت چند برابری هویج در واحدهای صنفی اظهار داشت: محصول هویج شیراز هر ساله بخش قابل‌توجهی از مصرف کشور را تامین می‌کرد.

وی ضمن اشاره به آفت‌زدن اکثر محصول هویج شیراز افزود: ۷۰ درصد محصول هویج شیراز امسال آفت زد و از طرفی نیز به خاطر شیوع کرونا مصرف این سیفی افزایش پیدا کرده و به طبع آن تقاضا نیز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانیم:
+ رهایی از بوی بد دهان بعد از خوردن سیر و پیاز

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرستان کاشان با بیان اینکه هویج محصولی آب‌بر است، ابراز داشت: به دلیل کاهش نزولات آسمانی و از طرفی کاهش منابع آبی کاشت هویج تحت تاثیر قرار گرفته و در برخی از نقاط از کشت و کار آن خودداری شده‌است.

وی با بیان اینکه تمامی این عوامل موجب شده که قیمت این محصول سیفی افزایش پیدا کند، گفت: در حال حاضر هویج بنا به کیفیت از ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان متغیر است در حالی که با برداشت محصول در اصفهان و دیگر نقاط شاهد کاهش قیمت آن طی هفته‌های آینده خواهیم بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.