«سیدمحمد ناظم‌رضوی» گزینه شهرداری قزوین شد

«سیدمحمد ناظم‌رضوی» گزینه شهرداری قزوین شدکاشان فردا – «سید محمد ناظم‌رضوی» شهردار سابق سمنان و گزینه تصدی شهرداری قزوین گفت: برای جذب رضایت حداکثری باید توسعه متوازن در سطح محلات صورت بگیرد و مدیریت محله احیا شود.

ناظم‌رضوی در نشست شورای شهر قزوین که ۲۴ مرداد‌ماه برگزار شد، به ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداخت و تصریح کرد: افزایش فضای سبز شهری، خدمات هوشمند شهری، امنیت روانی و ایمن‌سازی اجتماعی، توسعه فرهنگ شهری با احیای بافت فرسوده و همسان‌سازی اجتماعی، توسعه مفاهیم شهر دوستدار کودک و افزایش امکانات مرتبط با فلسفه آن از جمله مهم‌ترین برنامه‌های من در حوزه مدیریت شهری است.

وی افزود: یکی از نکاتی که در مدیریت شهری حائز اهمیت است تلاش در جهت مشارکت بیشتر شهروندان و ارتقای رضایتمندی عمومی از عملکرد شهرداری است، برای جذب رضایت حداکثری باید توسعه متوازن در سطح محلات صورت بگیرد و مدیریت محله احیا شود.

بیشتر بخوانیم:
+ از کاشان تا سمنان

گزینه تصدی شهرداری قزوین اظهار کرد: بهسازی معابر و بازگشایی گره‌های مزاحم محلات، مدیریت پسماند شهری و تمرکز بر تفکیک از مبدأ، جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، ایجاد شهرداری بافت تاریخی و شهرداری حاشیه شهر، ایجاد باغات خانوادگی کودکان، سالمندان و بانوان نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ همیاری با شهرداری، تبیین نقشه جامع شهر هوشمند، توسعه ناوگان حمل‌ونقل برقی و بی‌آرتی، توسعه صنایع تبدیلی، ایجاد پیوست زیست محیطی پروژه‌های شهری، احداث پارک‌های شهری در ارتفاعات جنوب شهر، مقابله با تراکم فروشی و کاهش پرونده‌های ماده صد از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای قزوین است.

سید محمد ناظم‌رضوی زاده ۱۳۵۷ در دوره قبل شهردار سمنان و پیش از آن شهردار کاشان بوده‌است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. رضا محسنی می گوید

    من نمی دانم این آقا دنبال چیست ؟؟
    دائم می خواهد برای خود کارنامه شهرداری هر شهری را بگیرد ؟ بعداً می فهمید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.