۶ محور رفت‌وآمدی کاشان بسته شد

۶ محور رفت‌وآمدی کاشان بسته شدکاشان فردا فرماندهی انتظامی کاشان با بیان اینکه ۶ محور رفت‌وآمدی کاشان بسته شد اعلام کرد: رانندگان خاطی جریمه می‌شوند.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اشاره به اعمال محدودیت رفت‌وآمد در محورهای کاشان از ساعت ۱۲ شنبه گذشته اظهارداشت: در این شرایط ورود خودروهای غیربومی استانی به شهرستان کاشان ممنوع است.

وی افزود: محورهای ورودی به شهرهای قمصر، نیاسر، برزک و مشکات تعطیل است و امکان ورود به این مناطق بوسیله خودروهای غیربومی وجود ندارد و مسیر آنان بسته شده است.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه مسیرها در ۶ محور در منطقه کاشان بسته است، گفت: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا خودروهای نافرمان بازگردانده و جریمه می‌شوند و لازم است تا از رفت‌وآمد غیرضروری پرهیز شود.

بیشتر بخوانییم:
+ اعلام جزئیات تعطیلی ۶ روزه در استان اصفهان

فرماندهی انتظامی کاشان با بیان اینکه برابر اعلام از سوی مسئولان تمامی مجوزهای تردد فاقد اعتبار است، گفت: وضعیت منطقه کاشان قرمز و بحرانی است به نحوی که بیمارستان جایی برای بستری بیماران ندارد و لازم است مردم فهیم حضور در منطقه کاشان را تا بهترشدن شرایط به تعویق بیندازند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه با خودروهای نافرمان برابر قانون برخورد می‌شود، تصریح کرد: جان شهروندان برای ما بسیار ارزشمند است و از این رو مطابق با مصوبات ستاد ملی کرونا از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری به عمل آورده و رانندگان متخلف نیز جریمه می‌شوند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.