رأی مردم چه می‌شود

رأی مردم به نماینده‌شان چه می‌شودکاشان فردا – در قابوس‌نامه آمده است: «مرد ثروتمندی سحرگاه به سمت گرمابه به راه افتاد. در راه دوستی قدیمی را دید و با او مشغول گفت‌وگو شد. تا آن‌که به گرمابه رسیدند. در آن تاریکی دوست رفت و مردی دیگر جای او را گرفت، مرد ثروتمند به آن یار قدیمی گفت: کیسه‌ای زر به همراه دارم آن را نگه‌دار تا بازآیم! هوا اندک‌اندک روشن شد؛ و مرد شاداب و سرحال از حمام بیرون آمد. فردی را دید که درب حمام ایستاده و کیسه زر در دست اوست! پرسید: تو کیستی؟! گفت من مردی راهزنم. سحرگاه برای درآوردن لقمه‌ای نان از خانه بیرون آمدم تو به‌اشتباه کیسه زر به من سپردی. من برای حفظ امانت منتظر ماندم؛ و بعد آن راهزن امانت را به مرد ثروتمند داد و رفت!!»

جناب آقای دکتر ساداتی‌نژاد!! شما ۱۴ ماه قبل از طرف مردم حوزه‌ی انتخابیه وارد مجلس شدید. بدین معنا که پذیرفتید به مدت ۴۸ ماه نماینده‌ای شایسته برای شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با ۴۰۰ هزار جمعیت باشید. ولی هنگامی‌که رأی اعتماد مردم منطقه را به‌دست آوردید، با تصدی ریاست کمیسیون کشاورزی، دیدار با تشکل‌های کشاورزی و دامپروری و مصاحبه با رسانه‌ها با موضوعات و مشکلات کشاورزی و سفر به استان‌های سرسبز زمینه وزارت خود را فراهم آوردید.

اکنون رأی اعتماد این مردم چه می‌شود؟!

شما از حوزه‌ای هستید که از برخی از استان‌های کشور ظرفیت بیشتری دارد و دو دهه است که نمایندگان در پی نماینده دومی برای این حوزه هستند.

در هنگام انتخابات، فرستادگان شما به تک‌تک مساجد و محافل در ده‌ها شهر و روستا آمدند مشکلات را شنیدند و وعده پیگیری و بهبود اوضاع دادند اکنون این قول‌ها و وعده‌ها چه می‌شود؟!

شما در مجلس گفتید جناب آقای قالیباف را به‌عنوان کفیل خود در مجلس انتخاب کرده‌اید!! مگر نه اینکه قالیباف از حوزه بزرگ و پانزده‌ میلیونی پایتخت به مجلس راه یافت و علاوه بر آن به‌عنوان ریاست مجلس دغدغه‌های خود را دارد، و از ایشان نمی‌توان انتظار داشت پیگیر مطالبات مردمان کاشان و آران و بیدگل باشد!؟ باور کن اگر این صندلی‌ها سکویی برای رسیدن به سکویی دیگر باشد به قول مولا علی (ع) به‌اندازه آب بینی بزی ارزش ندارد.

من به‌عنوان فردی از مردم از اینکه فرزندی پاک دست و ارجمند از این دیار کویری وارد هیئت دولت شده خوشحالم. امیدوارم بتوانید با اجرای برنامه‌های خویش در توسعه‌ی ایران اسلامی موفق باشید.
علیرضا توحیدی – کاشان نیوز

از این نویسنده:
+ ذوب‌آهن در آران و بیدگل یعنی دعوت از بیماری‌های سخت

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.