شکارچی سابقه‌دار در کاشان در دام افتاد

شکارچی سابقه‌دار در کاشان در دام افتادکاشان فردا – رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان، از دستگیری شکارچی سابقه‌دار منطقه حفاظت‌شده برزک و قمصر خبر داد.

اللهیار دولتخواه گفت: با دریافت گزارش همیاران محلی محیط زیست مبنی بر اقدام متخلفان به شکار بی‌رحمانه حیات وحش در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک، مأموران نیروی یگان حفاظت محیط زیست با تلاش‌های شبانه‌روزی و پس از چند ساعت تعقیب و گریز در مناطق صعب‌العبور منطقه مورد نظر موفق به دستگیری یک شکارچی سابقه‌دار شدند.

وی افزود: شکارچی متخلف، اقدام به شکار دو رأس میش وحشی و بره آن کرده بود که در بررسی‌های اولیه لاشه یک رأس میش وحشی و ادوات شکار کشف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان، گفت: به دنبال اجرای حکم قضایی مبنی بر تفتیش منزل متخلف، با همکاری نیروهای کلانتری شهر برزک تعداد سه قبضه اسلحه شکاری، مقادیری گوشت حیوان وحشی و لاشه چهار قطعه پرنده وحشی کشف و ضبط شد و گزارش تخلف، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

شهرستان کاشان با داشتن بیش از ۳۶۰ هزار هکتار عرصه‌های طبیعی با تنوع بالایی از گونه‌های جانوری و گیاهی از مهم‌ترین زیستگاه‌های حیات وحش در کشور محسوب می‌شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.