فیس‌بوک، واتساپ و اینستاگرام از دسترس خارج شدند

فیس‌بوک، واتساپ و اینستاگرام از دسترس خارج شدندکاشان فردا – شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام و پیام‌رسان واتس‌اپ که همه زیرمجموعه ابرشبکه فیس‌بوک هستند، عصر دوشنبه ۱۲ مهرماه حدود ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران از دسترس کاربران خارج شدند.

سایت «داون دِتِکتور» که اطلاعات دسترسی به سایت‌ها را منتشر می‌کند، اعلام کرده است که فعالیت شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده‌ای متوقف شده، اما دقیقا معلوم نیست آیا فعالیت آن‌ها در مناطقی از جهان ادامه دارد، یا کلا از دسترس خارج هستند.

بیشتر بخوانیم:
+ هجوم کاربران واتس‌اپ به سیگنال و تلگرام

فیس‌بوک از طریق شبکه توئیتر اعلام کرده که از مشکلات در دسترسی به شبکه‌های اجتماعی تحت مالکیتش آگاه است و در تلاش هستند هر چه زودتر این مشکلات را برطرف کنند. واتس‌اپ نیز پیام مشابهی در اکانت توئیتری خود منتشر کرده است.

استیکر لاک‌پشت برای واتساپبه‌دنبال ایجاد مشکل در واتساپ، مهاجرت کاربران به پیام‌رسان تلگرام شدت گرفته و تلگرام اعلام کرده که کندی سرعت این پیام‌رسان به‌دلیل هجوم کاربران به این پیام‌رسان است.

جدال‌های مدیران این دو شبکه در توییتر هم ادامه دارد و تلگرام برای کلمه واتساپ استیکر لاک‌پشت‌ طراحی کرده‌است.

سال ۲۰۱۹ نیز اتفاق مشابهی افتاد و برای یک ساعت این شبکه‌ها از دسترس خارج شدند. آن زمان، فیس‌بوک اعلام کرد که مشکل فنی باعث از کار افتادن موقت سیستم شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.