واژگونی مینی‌بوس در مرنجاب ۱۸ مصدوم برجای گذاشت

واژگونی مینی‌بوس در مرنجاب ۱۸ مصدوم برجای گذاشتکاشان فردا – سرپرست اورژانس ۱۱۵ آران‌ و بیدگل از آسیب‌دیدن ۱۸ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس گردشگران در مسیر کویر مرنجاب خبر داد.

مصطفی قربانی عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در کیلومتر ۵ جاده خاکی مرنجاب ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به اورژانس ۱۱۵ آران و بیدگل گزارش شد که به سرعت ۲ آمبولانس اورژانس و یک آمبولانس هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مینی‌بوس واژگون‌شده حامل گروه کوهنوردی از شهرکرد بود، افزود: ۹ نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان و ۹ مصدوم دیگر هم با توجه به ضربه به سر و دست و پا برای ادامه اقدام‌های تکمیلی و درمان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعزام شدند.

جاده خاکی مرنجاب با توجه به حجم زیاد ورود و خروج گردشگران به این منطقه کویری، زیرسازی و عرض مناسبی ندارد و ناآشنایی گردشگران و فقدان علائم راهنمایی به‌ویژه در پیچ‌های خطرناک از جمله علت‌های وقوع سوانح رانندگی در این مسیر است؛ این در حالی‌است که برای ورود به این جاده نامناسب ۱۵ هزار تومان برای خودروی سواری، ۲۵ هزار تومان خودروی شاسی‌بلند و ۸۰ هزار تومان برای اتوبوس عوارض دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ سه تصادف و ۷ مصدوم در منطقه گردشگری مرنجاب

منطقه نمونه گردشگری مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل یکی از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور است که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله، دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می‌شود.

این منطقه با برخورداری از ظرفیت فعالیت‌هایی مانند کویرنوردی، آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری، اسکی روی شن و ماسه تا پیش از شیوع ویروس کرونا سالانه میزبان ده‌ها هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.