بیش از ۵۸ درصد آران و بیدگلی‌ها علیه کرونا واکسینه شدند

بیش از ۵۸ درصد آران و بیدگلی‌ها علیه کرونا واکسینه شدندکاشان فردا – سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با اشاره به افزایش مرکزهای تزریق واکسن کرونا گفت: افزون بر ۵۸ درصد جمعیت هدف ( ۱۲ سال به بالا) این شهرستان از آغاز این طرح تاکنون واکسن دریافت کردند.

دکتر اعظم باقری دوشنبه در گفت‌و‌گو با ایرنا با بیان اینکه حدود ۹۱ هزار نفر از جمعیت آران و بیدگل بالای ۱۲ سال هستند، افزود: از این تعداد تاکنون ۵۳ هزار و ۲۰۴ نفر علیه کرونا واکسینه شدند.

وی اضافه کرد: حدود ۱۰ هزار نفر از شهروندان این شهرستان بین رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال قرار دارند که تا کنون ۴۰ درصد آنان واکسن کرونا دریافت کردند.

به گفته وی، در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال حدود ۴۸ درصد، ۳۰ تا ۶۰ سال حدود ۶۰ درصد و افراد بالای ۶۰ سال حدود ۷۸ درصد علیه کرونا واکسینه شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل ادامه داد: بیش از ۲۶ هزار نفر از جمعیت هدف این شهرستان نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند که حدود ۳۰ درصد جامعه هدف را تشکیل می دهد.

وی افزود: هم‌اکنون در چهار مرکز در شهر آران و بیدگل تزریق واکسن کرونا انجام می‌شود، در حالی که پیشتر فقط در یک مرکز تجمیعی واقع در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور انجام می‌شد.

در جدیدترین دسته‌بندی شهرهای کرونایی کشور در نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت، وضعیت آران و بیدگل زرد اعلام شده است و بر پایه آخرین آمارها، شمار بستری‌ها و مراجعه سرپایی‌های به مطب‌ها و درمانگاه‌ها، از روند کاهشی شیوع کرونا در شهرستان آران و بیدگل حکایت دارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.