هفته فرهنگی اتریش در کاشان برگزار می‌شود

هفته فرهنگی اتریش در کاشان برگزار می‌شودکاشان فردا – هفته فرهنگی اتریش به میزبانی سرای عامری‌ها در کاشان برگزار می شود.

«حسین ناظمی» مدیر سرای عامری‌ها به اهل کاشانم گفت: هفته فرهنگی اتریش از ۲۶ الی ۳۰ مهر با موضوعات عکس، فیلم و موسیقی به میزبانی سرای عامری‌ها با همکاری انجمن فرهنگی اتریش برگزار خواهد شد.

وی افزود: آیین گشایش این هفته فرهنگی از ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۶ مهرماه با افتتاح گالری عکس گروهی با عنوان «سنت و هویت» با آثاری از «پیتر گرموش» عکاس اتریشی و «امیر مقامی» عکاس پیش‌کسوت کاشانی و عکس‌هایی از «حسین آقا شه‌پناهی» از دهه ۲۰ کاشان آغاز خواهد شد.

ناظمی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های عکاسی و موسیقی در این رویداد فرهنگی افزود: اجرای برنامه موسیقی بدون کلام با اجرای قطعات کلاسیک از برنامه‌های هفته فرهنگی اتریش در کاشان به میزبانی سرای عامری‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانیم:
+ برگزاری هفته فیلم دانمارک در کاشان

مدیر سرای عامری‌ها نمایش فیلم معجزه شادی به کارگردانی «روث ریسر» اتریشی در حوزه کودکان و نوجوانان و نقد و بررسی این فیلم را از جمله برنامه‌های این هفته فرهنگی اعلام کرد.

ناظمی یادآور شد: سرای عامری‌ها بعد از میزبانی رویداد مشترک بین‌المللی فرهنگی با کشورهای فرانسه، ژاپن و استرالیا با هدف به اشتراک گذاشتن فرهنگ، هنر و میراث منطقه گردشگری کاشان در عرصه بین‌الملل و جذب گردشگر فرهنگی هفته فرهنگی اتریش را میزبانی می‌کند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.