غرق‌شدن یک شهروند و کلاهبرداری از برخی گردشگران

غرق‌شدن یک شهروند و کلاهبرداری از برخی گردشگرانکاشان فردا – غرق‌شدن یک شهروند و کلاهبرداری از برخی گردشگران.

دادستان عمومی و انقلاب کاشان نسبت به فعالیت تعدادی تورهای غیرمجاز هشدار داد و به شهروندان توصیه کرد: بسته‌های گردشگری خود را از موسسات معتبر و دارای مجوز تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم: روح‌الله دهقانی در حاشیه نشست بررسی چالش‌های گردشگری منطقه، از برخورد با اشخاص حقیقی و حقوقی غیرمجاز که در امر تورگردانی و اقامت گردشگران فعالیت دارند خبر داد.

دهقانی افزود: از آنجا که مطابق مواد ۱و۲و۳ آئین‌نامه نظارت بر تامین فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و زیارتی مصوب ۲۷ خردادماه سال ۸۰ هیئت وزیران؛ کلیه فعالیت‌های تورگردانی باید با دریافت مجوز بند “ب ” و از سوی دفاتر مجاز صورت پذیرد، بنابراین از ادامه فعالیت افراد متخلف و فاقد مجوز اکیدا جلوگیری خواهد شد.

وی ضمن هشدار به اشخاص حقیقی و حقوقی غیر مجاز از عموم شهروندان کاشانی خواست از خرید بسته‌های سفر از افراد غیرمجاز خودداری نموده و تور واقامت خود را صرفا از دفاتر و مراکزی که دارای مجوز معتبر از اداره میراث فرهنگی هستند خریداری نمایند.

دادستان کاشان یادآور شد: خرید بسته‌های سفر از افراد سودجو و غیرمجاز در ماه‌های اخیر باعث غرق‌شدگی فرزندان یکی از همشهریان و کلاهبرداری از تعداد زیادی از مردم شریف کاشان شده و همچنین مردم از خدمات بی‌کیفیت ارائه شده توسط این افراد و نبود بیمه و راهنما و حمل‌ونقل مطلوب شکایت داشته‌اند.

در پایان، حجت‌اله ناصحی‌پور معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی کاشان از تعداد ۱۰۳ واحد گردشگری مجاز در کاشان خبر داد و گفت: تعداد ۲۱ واحد به عنوان دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی به عرضه خدمات مشغول هستند که همشهریان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از واحد‌های مجاز با شماره ۵۵۲۲۰۰۱۱ واحد گردشگری اداره کاشان تماس حاصل نمایند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.