کرسی زغالی خانه‌ای را در کاشان به آتش کشید

کرسی زغالی خانه‌ای را در کاشان به آتش کشیدکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان با بیان اینکه خانه‌ای در کاشان در اثر استفاده از کرسی زغالی دچار آتش‌سوزی شد، گفت: علت دقیق حادثه توسط کمیته علت‌یابی سازمان در دست بررسی است.

به گزارش مهر، محمدعلی پیراسته پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مجموعه حوادثی که ممکن است با آغاز فصل سرما برای شهروندان اتفاق افتد، اظهار کرد: گازگرفتگی و استفاده ناصحیح از لوازم گرمابخش و حوادث بعد از آن از جمله حوادثی است که با بروز فصل سرما بیشتر بروز می‌کند.

وی با بیان اینکه در یک نمونه استفاده ناصحیح از یک کرسی زغالی باعث شد تا یک منزل در کاشان به آتش کشیده شود، ابراز داشت: این حادثه که روز گذشته در بلوار مادر کاشان اتفاق افتاد خوشبختانه مصدوم یا تلفات جانی در پی نداشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشان با اشاره به اینکه در این حادثه متأسفانه خسارت‌های مالی بر مالک این منزل وارد شد، تصریح کرد: با بررسی‌های اولیه این احتمال وجود دارد که استفاده از زغال به صورت ناایمن در گرم‌کردن کرسی باعث بروز این حادثه شده است.

وی با بیان اینکه علت دقیق حادثه توسط کمیته علت‌یابی سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: علل این حادثه به‌زودی اعلام می‌شود.

پیراسته تاکید کرد: به شهروندان توصیه اکید می‌کنیم حتماً قبل از برپایی وسایل گرمابخش از ایمنی آن وسایل اطمینان کسب کنند و در مورد وسایل برخی حتماً قبل از خروج از منزل آن وسایل را از برق خارج کنند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.