«محمدرضا متشکره» سکان‌دار فوتبال کاشان شد

«محمدرضا متشکره» سکان‌دار فوتبال کاشان شدکاشان فردا – «محمدرضا متشکره» سکان‌دار فوتبال کاشان شد.

بعد از شش سال تلاش «حسین خیمه‌کبود» در هیئت فوتبال کاشان، «سید محمدرضا متشکره» رئیس هیئت فوتبال کاشان شد.

به گزارش پورتال خبری کاشان، حسین خیمه کبود بعد از شش سال تلاش که منشاء خدمات بسیاری برای فوتبال کاشان شد، به دلیل مشغله کاری در کسوت ناظر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، سکان هدایت فوتبال کاشان را به‌دست سید محمد متشکره داد.

خیمه‌کبود در این مدت با استفاده از جایگاه خود در فدراسیون فوتبال کشور، منشاء خدمات بسیار ارزشمندی برای فوتبال کاشان بود و زحمات این مدیر لایق در تاریخ فوتبال کاشان ثبت و ضبط است.

اما انتخاب مدیری توانمند از جنس اقتصادی از مجموعه شهرداری کاشان نیز تداعی‌کننده شتاب توسعه و پیشرفت فوتبال کاشان در تمامی رده‌های سنی به ویزه بزرگ‌سالان و استفاده مطلوب از سرمایه ملی صدها میلیاردی ورزشگاه ۱۵ هزارنفری با نماینده‌ای از کاشان در لیگ‌های کشور است.

ضمن اینکه سید محمد متشکرده روزگاری بعنوان فوتبالیست فعالیت داشته و با فوتبال نامانوس نیست و آشنایی کامل با این رشته و الفبای آن دارد و به قول معروف از زمین‌های خاکی فوتبال خودش را آغاز کرده است.

متشکره مسئولیت‌هایی چون مدیر مناطق سه، چهار و پنج شهری، مدیر سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان را در کارنامه دارد، و در دوره جدید شهرداری به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری کاشان منصوب شده است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.