«سعید ابریشمی‌راد» شهردار «شاهین‌شهر» شد

«سعید ابریشمی‌راد» شهردار «شاهین‌شهر» شدکاشان فردا – عضو شورای شهر شاهین‌شهر اعلام کرد: سعید ابریشمی‌راد، شهردار سابق کاشان به عنوان شهردار شاهین شهر انتخاب شد.

گل‌جهان شکرزاده به مهر گفت: پس از استعفای مسعود عارفیان شهردار سابق شاهین شهر روند انتخاب شهردار جدید شاهین شهر آغاز شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت‌گرفته امروز سعید ابریشمی‌راد به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری شاهین‌شهر در جلسه شورای شهر حضور یافت و برنامه‌های خود را ارائه داد، تصریح کرد: در نهایت همه اعضای شورای شهر آرا مثبت خود را برای انتخاب وی به عنوان شهردار جدید شاهین شهر اعلام کردند.

وی افزود: مصوبه شورای اسلامی شاهین شهر برای انتخاب شهردار به فرمانداری ارسال خواهد شد.

مسعود عارفیان شهردار سابق شاهین‌شهر ۲۸ آبان‌ماه از سمت خود استعفا داده بود.

سعید ابریشمی‌راد، متولد ۲۹ شهریور سال ۱۳۴۹ در کاشان بوده و مدرک کارشناسی عمران خود را در سال ۷۴ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اخذ نموده است.

در سال ۸۹ در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی رشته حقوق و هم‌زمان در دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد «مدیریت اجرایی-گرایش استراتژیک» ادامه تحصیل داد و در سال ۹۳ فارغ‌التحصیل گردید.

وی دانشجوی دکترای «مدیریت دولتی-گرایش مدیریت منابع انسانی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین است.

ابریشمی فعالیت خود را در سال ۷۵ در هیئت‌امنای احیاء بافت تاریخی کاشان شروع کرد و در سال ۷۷ در شهرداری قمصر، به‌عنوان مسئول شهرسازی و خدمات فنی منصوب شد.

پس از یک سال فعالیت در شهرداری قمصر در سال ۷۸ به عنوان مسئول حوزه شهردار و عضو شورای معاونین شهرداری کاشان منتقل شد و در آنجا به مدت ۴ سال فعالیت خود را ادامه داد.

وی در سال ۸۲ به شهرداری شاهین‌شهر آمد و به مدت ۱۵ ماه معاون فنی و شهرسازی بود و از سال ۸۳ تا ۸۶ به‌عنوان معاون فنی و عمرانی شهردار شاهین‌شهر فعالیت نمود.

ابریشمی‌راد در سال ۸۶ به کاشان بازگشت و ۱۴ ماه به عنوان ریاست سازمان عمران و بهسازی شهرداری کاشان فعالیت داشت.

پس‌ از آن در سال ۸۷ به تهران رفت و در مناطق ۲۲ و ۴ شهرداری تهران مسئولیت معاونت فنی و عمرانی و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری را بر عهده گرفت. وی در سال ۹۸ معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه ۱۰ تهران گردید.

وی از مرداد ۱۳۹۶ تا مردادماه ۱۴۰۰ شهردار کاشان بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.