مادر شهیدان جاوید‌الاثر اسماعیلی به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان جاوید‌الاثر اسماعیلی به فرزندان شهیدش پیوستکاشان فردا – حاجیه خانم «پروین صناعتی» مادر شهیدان جاویدالاثر محمدمهدی و حمیدرضا اسماعیلی دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حاجیه خانم پروین صناعتی از روستای کمال الملک بخش نیاسر کاشان، به علت بیماری، در ۷۷ سالگی به دیار حق شتافت.

مراسم تشییع مرحومه فردا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه، از مخابرات به سمت گلزار شهدای گمنام روستای کله (کمال الملک) کاشان و مراسم ترحیم نیز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ پدر شهیدان اسماعیلی به فرزندان شهیدش پیوست

بسیجی شهید «محمدمهدی اسماعیلی» در سال 1345 در روستای کمال‌الملک (کله) به دنیا آمد. و در ۲ مرداد ۱۳۶۲ در حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمد و با گذشت ۳۶ سال پیکر مطهرش به وطن بازنگشته است.

طلبه شهید «حمیدرضا اسماعیلی» در سال ۱۳۴۹  در روستای کمال الملک (کله) متولد شد و در ۱۸ شهریور ۱۳۶۴ در عملیات قادر به شهادت رسید. پیکر مطهر حمیدرضا هم با گذشت ۳۴ سال به وطن بازنگشته است.

مزار یادبود این دوشهید مفقودالاثر در گلزار شهدای روستای کله کاشان واقع شده است.

شهرستان کاشان یک هزار و ۷۴۲ شهید برای دفاع از اسلام تقدیم انقلاب کرده و دارای ۸۰ شهید جاویدالاثر، ۱۹۶ آزاده ، سه هزار و ۹۳۴ جانباز است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.