سال‌هاست که پرستاران ما از حقوق حقه خود محروم هستند

سال‌هاست که پرستاران ما از حقوق حقه خود محروم هستندکاشان فردا – دکتر علیرضا جمالی در ویژه برنامه لایو شب گذشته کاشان فردا درباره مشکلات پرستاران گفت:
وضعیت مالی و حقوق پرستاران نابه‌سامان است.

دکتر جمالی تاکید کرد: سال‌هاست که پرستاران ما از حقوق حقه خود محروم هستند. قانون‌گذار قوانینی را تصویب کرده اما مجری آن را اجرا نمی کند چرا که پول دست مجری و بیمه‌ها است و برای پرداخت حق پرستاران مقاومت می‌کنند.

وی با بیان این‌که وقتی من پزشک می‌نویسم که بیمار نوار قلب بگیرد، کارانه پرستاری که این نوار را می‌گیرد نمی‌دهند یادآور شد: آقایان و خانم‌هایی که می‌گویند پرستاران پولشان را می‌گیرند، بدانند که اینها پولی نمی‌گیرند. شوخی است که حق کرونای یک پرستار ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزارتومان باشد. کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، کافی است نه یک ماه بلکه فقط ۶ ساعت لباس پرستار را بپوشند و در بخش کرونایی فقط بیمار را تماشا کنند، تا متوجه مخاطرات این شغل بشوند.

بیشتر بخوانیم:
+ مهاجرت گسترده پرستاران ایرانی در چند ماه اخیر

دکتر جمالی با تاکید بر این‌که این پرستاران دارند با جانشان بازی می‌کنند، اینها بچه‌های نجیبی هستند؛ و بلد نیستند بیایند جلو در مجلس و شعار بدهند.: از روئسای بیمارستان‌های خصوصی یا دولتی، بیمه‌ها، دولت و مسئولان مرتبط درخواست کرد حق پرستاران را بدهند.

وی یادآور شد: همه شغل‌ها تعطیلی دارند اما پرستاران جمعه و همه روزهای تعطیل را کار کردند. مرد و مردانه شرف داشته باشیم و حق و حقوق آن‌ها را بدهیم و اگر دست‌مان هست بیشتر به آنها رسیدگی کنیم.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.