«مزارات کاشان» نوشته علی‌اصغر شاطری منتشر شد

رونمایی از کتاب مزارات کاشان در آئینی از کتاب مزارات کاشان رونمایی شد. رونمایی از کتاب مزارات کاشانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نویسنده این کتاب گفت: در این کتاب سنگ نوشته‌های تاریخی و مفاخری که در این مزار‌ها به خاک سپرده شده اند از جمله علما، هنرمندان، شعرا، رجال سیاسی و اجتماعی و خیران معرفی شده است. علی اصغر شاطری با اشاره به اینکه کتاب مزارات کاشان با نام مزار‌های شیخان، دشت افروز، ملا فتح الله و مزار فیض نگاشته شده افزود: این کتاب را در هشت فصل و ۵۸۲ صفحه انتشارات آل محمد کاشان چاپ و منتشر کرده است.کاشان فردا – در آئینی با حضور شماری از نویسندگان و فعالین فرهنگی و هنری از جلد نخست کتاب مزارات کاشان نوشته علی‌اصغر شاطری رونمایی شد.

شاطری نویسنده کتاب در این آیین در سخنان کوتاهی ضمن معرفی کتاب گفت: در این کتاب سنگ‌نوشته‌های تاریخی و مفاخری که در این مزار‌ها به خاک سپرده شده‌اند از جمله علما، هنرمندان، شعرا، رجال سیاسی و اجتماعی و خیران معرفی شده است.

به گفته نویسنده کتاب مزارات کاشان به معرفی مزار‌های شیخان، دشت‌افروز، ملا فتح‌الله و مزار فیض می‌پردازد.

مزارات کاشان در هشت فصل، ۵۸۲ صفحه و از سوی انتشارات آل محمد کاشان چاپ و منتشر شده‌است.

بیشتر بخوانیم:
+
یخچال‌های قدیمی کاشان

علی‌اصغر شاطری نویسنده و پژوهشگر تاریخ کاشان است که با نیم قرن تجربه نویسندگی و پژوهش و بیشتر با تمرکز روی تاریخ شفاهی آثاری را در حوزه فرهنگ و تاریخ کاشان پدید آورده‌است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.