«معلم» به بخش مسابقه «جشنواره بین‌المللی فیلم رشد» راه یافت

«معلم» به بخش مسابقه «جشنواره بین‌المللی فیلم رشد» راه یافتکاشان فردا – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از راهیابی فیلم کوتاه «معلم» از این شهرستان به بخش مسابقه پنجاه و یکمین «جشنواره بین‌المللی فیلم رشد» خبر داد.

سعید ضابطی به شبستان گفت: فیلم کوتاه «معلم» به کارگردانی و نویسندگی «محمدمهدی فکریان آرانی» به بخش مسابقه پنجاه‌ویکمین «جشنواره بین‌المللی فیلم رشد» راه یافت.

وی افزود: بنا بر اعلام دبيرخانه دائمي جشنواره بین‌المللی فیلم رشد؛ ۳۴ فيلم داستانی كوتاه از ايران و ۱۳ كشور جهان در اين دوره از جشنواره از سوی اعضاي هيئت انتخاب فيلم‌هاي داستانی کوتاه مجوز ورود به بخش مسابقه را كسب کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ هنرمند کاشانی جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیا را دریافت کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل یادآور شد: از مجموع ۳۴ فیلم راه‌یافته به بخش رقابتی، ۱۸ فيلم از فيلم‌سازان ايراني از جمله فیلم کوتاه «معلم» از آران و بیدگل و ۱۶ فيلم از فيلم‌سازان كشورهاي مختلف جهان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ضابطی اضافه کرد: مستند چهار دقیقه‌ای «معلم» همزمان با هفته بزرگ‌داشت مقام معلم رونمایی شد و تلاش کرد عشق و محبت و تلاش و ایثارهای مجاهدانه معلمان را به تصویر بکشد.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم کوتاه به همت دانشگاه صدا و سیما تهران و با همکاری مدیریت مدرسه امام صادق(ع) و پایگاه بسیج کمیل کاشان تهیه و همزمان با بزرگ‌داشت هفته معلم از شبکه‌های ملی صداوسیمای پخش شد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.