اعتراض به وضعیت نامناسب محور فین به مسکن مهر

اعتراض به وضعیت نامناسب محور فین به مسکن مهرکاشان فردا – شهردار کاشان دستور تشکیل کارگروه اختصاصی برای برررسی وضعیت نامناسب محور فین به مسکن مهر  را صادر کرد.

شامگاه یک‌شنبه سوم بهمن‌ماه جلسه‌ی انجمن توسعه فرهنگی و اجتماعی فین با شهردار کاشان در سالن کنفرانس شهرداری برگزار شد.

در این جلسه با اشاره به حادثه‌ی دلخراش اول بهمن‌ماه در فین بزرگ که منجر به کشته و زخمی‌شدن تعدادی از اهالی فین شد، اعتراض شدید مردم فین از وضعیت نامناسب محور اصلی فین _ مسکن مهر به شهردار ابلاغ، و در ادامه گزارشی از روند آزادسازی و تعریض بخشی از محور اصلی و همچنین بلوار شهیدان کشمشی ارایه شد.

در ادامه در خصوص تکمیل فوری چند پروژه برای کم‌کردن بار ترافیکی محور اصلی فین و دسترسی اهالی مسکن مهر به بلوار امام رضا و دیگر محورهای اصلی با حضور کارشناسان و مدیران شهرداری بحث و تبادل نظر شد.

شهردار کاشان گفت: قطعا شهرداری به تنهایی نمی‌تواند معضلات و مشکلات مردم را بدون حضور، همراهی و مشارکت آنان حل کنیم و از حضور اعضای انجمن توسعه برای پیشقدم‌شدن در امر توسعه و آبادانی منطقه فین ابراز خرسندی کرد.

بیشتر بخوانیم:
+
در روز جهانی موزه از عباس اعتماد فينی تقدیر شد

حسن بخشنده ضمن ابراز تأسف از حادثه ناگوار رانندگی در فین بر اهمیت و ضرورت تعریض محور اصلی و تکمیل پروژه‌های مطرح شده برای کاستن از بار ترافیکی محور اصلی فین بزرگ تاکید کرد.

شهردار کاشان برای رسیدگی سریع به این موضوع دستور تشکیل کارگروهی با حضور اعضای انجمن توسعه فین و شهرداری منطقه ۴ را صادر کرد و گفت: این کارگروه موظف است به صورت هفتگی تشکیل جلسه داده و پیشرفت کار را بررسی کند. شخصا در جلسات شرکت می‌کنم.

بخشنده همدلی و یکدلی همه مردم و گروه‌ها را موجب تقویت مدیریت شهری، توسعه و آبادانی شهر و خدمت‌رسانی بهتر به مردم برشمرد و از برخی کارشکنی‌ها توسط بعضی از اشخاص و گروه‌ها گلایه کرد.

این جلسه با حضور اعضای انجمن توسعه فین ،حاج رضا کاظمی، مهندس دادایی شهردار منطقه ۴ و مهندس خالقیان در سالن کنفرانس شهرداری کاشان برگزار شد.

علی‌رغم توصیه‌های دلگرم‌کننده و بجای شهردار مبنی بر یکدلی و همدلی و اتحاد برای آبادانی شهر، هیچ گزارشی از این دیدار روی سایت شهرداری کاشان منتشر نشده است. البته پیشتر هم خبر دیدار هنرمندان و فیلم‌سازان جوان و پرافتخار انجمن سینمای جوانان کاشان با شهردار در سایت شهرداری مخابره نشد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.