سقوط یک شهروند از پله‌های ساختمان اداره تامین اجتماعی راوند/ احداث ساختمان اداری، معطل تصمیم کمیسیون ماده 5

جواد حاج قدیری عضو شورای شهر کاشان در اعتراض به معطل ماندن ساختمان تامین اجتماعی رواند گفت

«جواد حاج قدیری» عضو شورای شهر کاشان درباره روند واگذاری زمین به شعبه تامین اجتماعی راوند گفت: بودجه لازم برای احداث ساختمان این شعبه جذب شده ولی روند احداث معطل تصمیم کمیسیون ماده پنج مانده است.

 

حاج قدیری افزود: ساختمان فعلی اصلا اداری نیست. ساختمان با لطف امام جمعه راوند به صورت موقت در اختیار تامین اجتماعی قرار داده شد تا تکلیف احداث ساختمان جدید مشخص شود اما این روند خیلی طول کشیده و ساختمان فعلی مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است.

عضو شورای شهر کاشان با اشاره به حادثه هفته گذشته ساختمان شعبه تامین اجتماعی راوند گفت: متاسفانه یکی از همشهریان بازنشسته به دلیل شرایط بد پله‌های ساختمان، از پله‌ها سقوط کرده و دچار آسیب جدی شده است. اگر برای او اتفاق ناگواری رخ می‌داد چه کسی پاسخگوی این موضوع بود. ساختمان به شکلی است که افراد معلول به هیچ عنوان امکان مراجعه حضوری به این شعبه را ندارند و افراد مسن نیز به سختی می توانند وارد آن شوند.

 

حاج قدیری گفت: خوشبختانه برخی از اداراتی که نسبت به احداث این پروژه در نزدیکی ورزشگاه رفاه مخالف بودند، موافقت ضمنی خود را در کارگروه کمیسیون ماده پنج اعلام کرده و با پیگیری‌های انجام شده به ما قول داده‌اند که واگذاری زمین در این کمیسیون تصویب شود. از فرماندار، شهردار، رئیس اداره مسکن و شهرسازی رئیس اداره محیط زيست و سایر مسئولان انتظار است که این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کنند.

عضو شورای شهر کاشان با تشکر از سازمان تامین اجتماعی برای پیگیری این موضوع تصریح کرد: مسئولان این شعبه نیز به صورت جدی پیگیر احداث ساختمان بوده اند و می طلبد که مسئولان شهرستان نیز با آنها همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

 

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:

  https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.