تغییر تعرفه برق شهرستان کاشان از امروز/اداره‌ها و واحدهای تجاری باید مصرف خود را کاهش دهند

همزمان با آغاز فصل تابستان شیوه‌نامه‌های مصرف برق در حوزه کشاورزی، صنعتی و اداری اعلام شد.

مدیر روابط عمومی اداره امور برق شهرستان کاشان در گفتگو با کاشان فردا گفت: تعریفه برق کاشان از امروز از چهار به سه گرمسیری تغییر کرد. یعنی نرخ پایه از صفر تا صد کیلو وات به از صفر تا هزار کیلووات افزایش پیدا می‌کند. درحالت عادی نرخ هرکیلووات برق ۷۵ تومان است و بعد از آن مبلغ افزایش پیدا می کند. اما از امروز به بعد شهروندان کاشان تا میزان هزار کیلو وات برق، برای هر کلیوات مبلغ پایه را می پردازند.

سجاد ایجاد گفت: درصورتی که میزان مصرف مشترکان بیشتر از هزارکیلووات شده و به ۱۵۰۰ کیلووات برسد، به ازای هرکیلووات باید ۴۰۰ تومان بپردازند. و اگر این میزان از ۱۵۰۰ کیلووات بیشتر شود به ازای هرکیلووات باید ۶۰۰ تومان بپردازند.

مدیر روابط عمومی اداره توزیع برق شهرستان کاشان درباره شیوه‌نامه مصرف چاه‌های کشاورزی در فصل تابستان گفت: کشاورزان باید از ساعت ۱۲ تا ۱۶ چاه را خاموش کرده و در مابقی ساعات مصرف آنها رایگان است. کشاورزان علاوه بر اینکه هزینه مصرف برق را نمی‌پردازند پاداش نیز دریافت می‌کنند.

ایجادی درباره شیوه‌نامه مصرف برق صنایع در فصل تابستان گفت: صنایع اگر میزان مصرف خود را کاهش دهند، برای این اقدام خود پاداش دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: مشترکان اداری و تجاری نیز ملزم هستند که از ساعت یازده تا ۱۵ مصرف خود را ۳۰ درصد و در ساعت غیر اداری تا ۶۰ درصد مصرف خود را نسبت به ساعات صبح کاهش دهند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.