سریالهای برتر شبکه نمایش خانگی

روح الله عسکری

خاتون
سریال پر مخاطب و خوش ساخت خاتون یکی از بهترین سریال هایی است که مخاطب شبکه نمایش خانگی دیده است ، کاراکترها و شخصیت پردازی صورت گرفته همراه با دکور و لوکیشن های جذاب که این احساس را به مخاطب القا می کند که در همان زمانه است و انگار خودش دارد داستان را تجربه می کند در این جذابیت بی تاثیر نبوده است .
یکی از ویژگی های این فیلم بازی بازیگران مطرح کشور در نقش های کوتاه است ، چیزی که تا کنون سابقه نداشته است .
داستان جذاب خاتون که روایتگر زندگی زنی به نام خاتون است مخاطب را همراه او می کند تا ببیند سرانجام این زن به روز ، ولی رنج کشیده که اسیر فتنه گری اطرافیان شده چه می شود ، تینا پاکروان در اولین کار خود برای شبکه نمایش خانگی سنگ تمام گذاشته ، همسر تینا پاکروان علی اسدزاده کار تهیه کنندگی این سریال جذاب و پر مخاطب را به عهده داشته است . دیدن این سریال جذاب را از دست ندهید .
زخم کاری
یک سریال متفاوت از کتابی با نام بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد ، با بازی و نقش آفرینی جذاب رعنا آزادی ور در نقش یک زن جاه طلب و جسور ، که باعث شد جایزه بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی را به خود اختصاص دهد .
زخم کاری روایت حرص و طمع آدم هاست داستان رقابت بر سر قدرت ، که بازی های خوب و قوی بازیگران نام آشنایی چون ، جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، سیاوش طهمورث ، هانیه توسلی ، و.. به خوبی از عهده نمایش و به تصویر کشیدن آن برآمده اند .
سریال در زمان پخش با مشکل سانسور مواجه شد چنان که کارگردان این فیلم محمدحسین مهدویان در پیامی به مخاطبان خود گفت به احترامشان از پخش سریال خودداری می کند و با این کار اعتراض خود را به معضل سانسور ابراز کرد .
هانیه توسلی هم در پیامی اینستاگرامی گفت که نقشش در پی سانسور شدید به کلی بی اثر شده است .
با این همه این سریال موفق شد جوایز جشن حافظ را به خود اختصاص دهد.

ملکه گدایان
داستان ملکه گدایان از عروسی در ترکیه شروع می شود ، یک نابغه شیمی با صحنه ای که ملکه گدایان چیده با دختری که ملکه می خواهد تا مرز ازدواج می رود اما داستان فراز و نشیب های زیادی را طی می کند تا این نابغه بفهمد که بازیچه دست ملکه شده است ، ملکه نقش خود را پنهان نگه داشته است کسانی که برای او کار می کنند نمی دانند ملکه کیست ، سرنوشت ده ها کودک کار در دستان این ملکه است ولی او غافل است از اینکه سرنوشت پسر خودش با دختری از همین گدایان گره خورده است…
بازی باران کوثری و رویا نونهالی و پانته آ بهرام ، الهام کردا ،آرمان درویش ، محمدرضا غفاری و …شما را به تماشای داستان گدایان و ملکه شان دعوت می کند .
این فیلم ساخته حسین سهیلی زاده کارگردان سریال مانکن است .

قورباغه
یکی از سریال های موفق که از پلتفرم نماوا پخش می شد قورباغه است ، این کار ساخته هومن سیدی است و اولین تجربه او در ساخت سریال است ، و اولین کار سریالی نوید محمدزاده برای شبکه نمایش خانگی است ، فیلم روایتگر چند جوان ماجراجوست که در شب چهارشنبه سوری اسلحه یک مامور زخمی را می دزدند و به سرقت از یکی از دوستان پولدار و مرموز خودشان دست می زنند .
پخش فیلم در زمان مقرر با دستور قضایی متوقف شد ، و به زمان دیگری موکول شد ، در ابتدا هم قصد داشتند آنرا در پلتفرم نتفلیکس منتشر کنند که گویی به تفاهم نرسیدند.
بازیگران مطرحی چون نوید محمدزاده ، صابر ابر ، سحر دولتشاهی ، هومن سیدی ، فرشته حسینی ، آناهیتا افشار ، مهران غفوریان در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند .
تهیه کننده این فیلم علی اسدزاده است ، که سریال خاتون را هم در کارنامه خود دارد .
رده سنی این فیلم ابتدا مثبت 15 بود که وزارت ارشاد درخواست بازبینی اش را داد و نهایتا با رده سنی بالای 18 منتشر شد ، شاید صحنه های خشن فیلم باعث این بازبینی بوده است .
خوب بد جلف
اگر دنبال کار طنز هستید این فیلم یکی از بهترین سریال های طنز 1400 است ، می توانید در ژانر کمدی این فیلم بامزه را تماشا کنید ، موضوعش آنقدر جدی هست که با قرار گرفتن در قالب متضادی مثل طنز به نظر جذاب بیاید .
داستان ، داستان یک گروه فیلم سازی است که از آمریکا آمده و می خواهد در جشنواره فیلم فجر شرکت کند البته داین یک پوشش است برای جاسوسان زبده ای که قصد خرابکاری در روند تولید انرژی هسته ای را دارند ، آنها برای شروع کار سراغ دو بازیگر معروف سینمای ایران می روند تا به همکاری برای پوشش بهتر دعوتشان کنند سام درخشانی و پژمان جمشیدی با بازی در نقش خود جذابیت ویژه ای به این فیلم داده اند . رادیو اکتیو را از دست ندهید .
امیرمهدی ژوله و مهراب قاسم خانی در نگارش این فیلم با پیمان قاسم خانی همکاری کرده اند .
بازی جدی حامد کمیلی کنار طنز شیرین سام درخشانی و پژمان جمشیدی نمایش خنده داری ساخته است .

یاغی
پارسا پیروزفرو طناز طباطبایی با یاغی آمده اند ، این فیلم با ژانر اجتماعی _ جنایی _معمایی عرضه شده است ، کارگردان این کار محمد کارت است و کار تهیه کنندگی به عهده سید مازیار هاشمی است .

در سریال یاغی بازیگر نقش اول سریال پارسا پیروز فر است که مدت هاست به دلیل نامعلوم تصمیم گرفته که کمتر جلوی دوربین برود اما محمد کارت توانسته پیروزفر را قانع نماید که در سریال خود به ایفای نقش بپردازد شاید اما در سریال یاغی پیروزفر تنها ستاره این سریال نمی باشد و طناز طباطبایی هم مانند پیروز فر کم کار تر از همیشه اینبار در این سریال ایفای نقش کرده اند آخرین سریالی که طباطبایی در شبکه نمایش خانگی در آن جلوی دوربین رفته است شاهگوش بود اما پس از چند سال حال دوباره به عرصه نمایش خانگی بازگشته است.

سید مازیار هاشمی که در فیلم قبلی محمد کارت هم نقش تهیه کنندگی را بر عهده داشته اینبار هم قرار است در سریال جدیدش او را همراهی کند، هاشمی هم تا قبل از این تجربه تهیه کنندگی در شبکه نمایش خانگی را عهده دار نبوده است .

فیلمنامه این سریال اقتباسی از رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش است

جیران
مخاطبان شبکه نمایش مدت هاست در انتظار سریال جیران هستند ، حسن فتحی کارگردان شهیر و خوش نام ایرانی بعد از شهرزاد با دومین کارش در شبکه نمایش خانگی با نام جیران حضور دارد . او که تا بحال کارهای قوی و بنامی در کارنامه کاری خود دارد و می شود گفت سلیقه مخاطبش را هر بار بالاتر می برد آیا این بار سلیقه مخاطبانش را برآورده خواهد کرد ؟

داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با جیران می‌پردازد. گروه بازیگران این مجموعه بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور، مهدی کوشکی، مرتضی اسماعیل کاشی، فاطمه مسعودی‌فر، الهام نامی، نهال دشتی، کتانه افشاری‌نژاد، بهناز نازی، امیر جعفری، رؤیا تیموریان، هومن برق‌نورد، رعنا آزادی‌ور و مریلا زارعی هستند.

مراحل فیلم‌بردای جیران اواخر مرداد ۱۴۰۰ در خوانسار و گلپایگان به اتمام رسید. قسمت اول این مجموعه در ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از طریق سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد. پخش این مجموعه از شهریور ۱۴۰۰ چند بار به تعویق افتاده بود. جیران نظرات ضد و نقیضی را از سوی منتقدان دریافت کرده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.