انگشت اتهام رئیس شورای شهر کاشان به سوی سازمان تامین اجتماعی/ پروژه زیرگذر را قفل کرده‌اند

هادی میرزاجانی: علی هاشمی طاهری گفت: سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان و کاشان در پروژه زیرگذر بسیار کار شکنی می کنند و مشکل عمده‌ای را برای شهر و مردم کاشان ایجاد کرده است.

رئیس شورای شهر کاشان به درخواست و پرسش‌های مکرر شهروندان درباره زمان اتمام این پروژه اشاره کرد و گفت: ۸۸ قطعه زمین در شرکت ریسندگی به شهرداری رسیده که در زمان شهردار سابق «ابریشمی راد» یک جا به منظور پرداخت بدهی شهرداری به قرارگاه خاتم به این قرارگاه واگذار شد.

وی افزود: اما ازآنجا که شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان ۲۴۰ میلیارد به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است، این سازمان تمام زمین‌های شرکت ریسندگی را به ارزش 500 میلیارد تومان توقیف کرده و این ۸۸ قطعه جز همین جزء همین زمین ها است. چه کسی به شما اجازه داده دوبرابر طلب خود، زمین توقیف کنید؟ مشکل و بحران برای مردم درست کردید.خواهش می کنم مسئولین ذی ربط فکری کنند.
هاشمی گفت: با این که وزیر کار دستور همکاری داده متاسفانه سازمان تامین اجتماعی کشور، استان و کاشان اصلا همکاری نمی کنند. آیا برای یک شهرستان زشت نخواهد بود که مردم آن برای این پروژه مقابل فرمانداری تجمع کنند؟

رییس شورای اسلامی شهرکاشان گفت: بزرگترین پروژه شهر کاشان قفل شده و ما نمی توانیم پاسخگوی مردم باشیم. آقای فرماندار و آقای مدیر کل اطلاعات استان، استدعا دارم مساله را حل کنید ما گفتیم و البته آنچه به جایی نرسد فریاد است.

 

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:

  https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.