پیمایش مسیر ۱۱۰ کیلومتری سیاه کوه کاشان تا کرکس نطنز

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان آران و بیدگل از پیمایش مسیر ۱۱۰ کیلومتری سیاه کوه کاشان تا کرکس نطنز توسط اعضای باشگاه اقتدار خبر داد.

به گزارش کاشان فردا به نقل ازخبرگزاری ایسنا «عباس مسلمی‌نژاد»گفت  : حرکت تیم به مدت پنج روز برنامه‌ریزی شده بود که از محل روستای«دُره» آغاز و پس از صعود به قله‌های سیاه کوه با ارتفاع ۳۰۲۰ متر، لاسیاگر و اسبی قمصر به ارتفاع حدود ۳۲۰۰ متری در روز اول تا محل کمپینگ تیم پشتیبانی به پایان رسید.

وی افزود: برنامه روز دوم صعود تیم نیز با صعود به قله اژدره و پیمایش خط الراس آن تا قله گرکش با ارتفاع ۳۵۸۸ متر در ارتفاعات برف‌گیر منطقه جوشقان قالی بود که با موفقیت به پایان رسید.

وی بیان کرد: پرچم گروه در روز سوم پیمایش مسیر ۱۱۰ کیلومتری کوهنوردان بر دوش بانوان کوهنورد، سمیه زاهری، فاطمه نمکیان و پروین حکیمیان بود که از قله کلاه برفی روستای قهرود تا بلندی‌های روستای تاریخی ابیانه حمل شد.

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان آران و بیدگل گفت: صعود به قله سرسخت و صخره‌ای جَبّار به ارتفاع ۳۲۲۵ متر در غرب روستای وَش، آغاز سفر در روز چهارم بود که با صعود شبانه به ارتفاعات کُمجان به پایان رسید.

مسلمی‌نژاد افزود: تیم پیمایش، در روز آخر با وجود خستگی و گرمای هوا پس از صعود به قله شاهین با ارتفاع ۳۸۰۰ متر و پیمایش خط الراس شاهین تا قله کرکس به بلندی ۳۸۹۵ در سلامت کامل به کار خود پایان دادند که پیمایشی با این مسافت برای اولین بار در سطح استان اصفهان بود.

وی بیان کرد: این پیمایش به پاسداشت یاد ۸۴۰ شهید شهرستان آران و بیدگل و سرداران شهید علی، علیمحمد و علی‌اصغر اربابی با حضور محسن هارونی، سلمان عمرانی‌نژاد، جعفر نوروزپور، عباس حاجی علی‌اکبریان، محمود محمودی، مهدی اسماعیل‌زاده، مرتضی دانش‌پژوه و ناصر عموزاده انجام شد.

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان آران و بیدگل، گفت: در بخشی از این پیمایش، گروه چهار نفره «عاشقان کوهستان» با حضور مریم فرهمند، سحر مسلمی‌نژاد، مریم عرفانیان و قاسم عربیان نیز به تیم صعود پیوستند.

 

                                  کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 

                                                اینستاگرام   تلگرام 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.