خدمات رایگان دامپزشکی کاشان در روز عید قربان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کاشان گفت: کشتارگاه کاشان هم‌زمان با روز عید سعید قربان و به منظور تأمین سلامت عمومی جامعه و حفظ محیط زیست، آماده ارائه خدمات رایگان به شهروندان است.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا«عباس شاه‌میرزایی» گفت: شهروندان برای حفظ سلامت خود و بهداشت جامعه لازم است، دام قربانی را از مراکز مجاز عرضه دام تهیه کرده و از قربانی کردن دام در منزل و خارج از کشتارگاه خودداری کنند.

وی بااشاره به بیماری‌های مشترک انسان و دام گفت: شهروندان توجه داشته باشند که گوشت دام ذبح شده را به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت در دمای صفر تا ۴ درجه نگهداری کنند و هنگام خرد کردن گوشت از دستکش استفاده کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کاشان گفت: تیم‌های ثابت و سیار دامپزشکی کاشان شامل کارشناسان و بازرسان بهداشتی برای نظارت بهداشتی بر دام و فرآورده‌های خام دامی در میدان‌های عرضه دام به شهروندان برای خرید دام سالم و کشت آن کمک می‌کنند.

شاه میرزایی گفت: شهروندان برای بهره‌گیری از خدمات بهداشتی مأموران دامپزشکی یا گزارش تخلف‌های احتمالی در خصوص فرآورده‌های خام دامی همچون گوشت قرمز و گوشت سفید با شماره تلفن  ۵۵۵۴۱۸۰۰ یا سامانه ۱۵۱۲ تماس گرفته و هماهنگی داشته باشند.

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.