خانواده‌ها مشوق فرزندان خود برای ورزش باشند

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که ورزش و فعالیت‌های بدنی، بخش اصلی زندگی دانش آموزان است و فرزندان خود را به خصوص در روزهای تعطیل تابستان به ورزش تشویق کنند.

 به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا«محمد واحدی »گفت: ورزش باعث پویایی و نشاط دانش آموزان شده و آنها را برای یک زندگی با کیفیت و سالم آماده می‌کند و مسابقه‌های ورزشی بخشی از نظام آموزش و پرورش است که در قالب ۳۴ رشته در سه مرحله شهرستان، استان و کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: موفقیت دانش آموزان کاشان در مسابقات ورزشی مدارس استان اصفهان در تیم‌های ژیمناستیک پسران دوره ابتدایی، دو و میدانی متوسطه دوم پسران و بسکتبال ابتدایی پسران شهرستان کاشان مقام قهرمانی مسابقات استان اصفهان را به دست آورده و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، گفت: تیم‌های دو و میدانی متوسطه دوم دختران، بدمینتون دختران متوسطه اول، تنیس روی میز پسران ابتدایی، فوتسال ابتدایی پسران مقام نایب قهرمانی مسابقات دانش آموزان استان اصفهان را به دست آورده‌اند.

واحدی گفت: دانش آموزان کاشان در رشته‌های بدمینتون متوسطه اول پسران و والیبال ابتدایی پسرانه موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شدند.

وی بیان کرد: هانیه جمال‌آبادی مقام دوم در رشته پرش طول و پریسا نبی‌زاده در رشته پرش سه‌گام موفق به کسب مقام سوم در مسابقات کشوری دانش آموزان شدند و علی‌اصغر بخشی موحد نیز با کسب مقام قهرمانی مسابقات دو و میدانی پسرانه متوسطه دوم استان اصفهان در مسابقات کشوری شرکت خواهد کرد.

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، گفت: تیم دانش آموزان ناشنوای کاشان با حضور علیرضا رمضانی، سید امیرعباس رزاقی و حسین کاظمی با کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی به ترکیه اعزام خواهند شد.

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام   تلگرام 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.